Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

63. Wyzwanie fioletowe na Kwiecie Dolnośląskim.

Na Kwiecie Dolnośląskim dziewczyny ogłosiły wyzwanie w kolorze fioletowym. Ponieważ mam sporo papierów w tym kolorze, to nie mogłam sobie odpuścić i postanowiłam wziąć udział. Przygotowałam dwie prace i obydwie zgłaszam 🙂

W ostatni wtorek spotkałyśmy się u Krulika i zrobiłam u niej w końcu pierwsze kartki świąteczne 🙂 W tym jedną fioletową, psikaną różnymi mediami. Papiery to oczywiście Galeria Papieru 🙂 Na zdjęciu nie widać, ale cała kartka mieni się perłowym odblaskiem.

Kartka na Święta Bożego Narodzenia - fioletowa

Natomiast druga praca to pudełko na wisiorek, który jest prezentem pod choinkę dla mojej szwagierki. Wisiorek kupiłam na zlocie u Ewy, która sama wymyśliła i wykonała taki wzór – jest świetny! Ważna jest lekka i wygląda bardzo efektownie  jako wisior. Pudełko wykonałam jak zwykle z papierów Galerii Papieru, przeważa kolor fioletowy, ale dodałam zielone listki, żeby pasowało do wisiora. Krulik pomogła mi udostępniając swój kwiatek (nie wzięłam żadnych ze sobą) i na koniec zrobiła zdjęcia moich prac – bardzo jej dziękuję!

Pudełko na wisior fioletowePudełko na wisior środek - fioletowe

2 Komentarze »

50. Scrap „Złe geny” i pastelowa karteczka dla Hani

Na wspomnianym w poprzednim poście kwietniowym spotkaniu Kwiatu Dolnośląskiego zrobiłam jeszcze jednego scrapa. Użyłam zdjęcia ze starych dobrych czasów, kiedy to razem z kolegami z Grupy Fanzinowej bawiliśmy się w próby nakręcenia filmu (sam film nigdy nie powstał). Oczywiście odpowiedniego filmu, stąd te ciekawe przebrania Cartmana, Magnusa i Issa… Sam scrap jest trochę recyklingowy, wykorzystałam dużo resztek papierów (bo takie miałam na spotkaniu :P), użyłam szarej wstążeczki. W pracy jak zwykle pomagała mi Krulik, od której dostałam napis wycięty z gazety (a taki nam pasował do zdjęcia :P) oraz która poprawiła mojego poukładanego i równego scrapa i pomazała mi całą kartkę białą farbą 😛 Jak coś mam dzięki temu jej odciski palców 😉 Nie jest to może arcydzieło, ale przynajmniej mam oprawę do tego fajnego zdjęcia 🙂

LOANA_Skrap_ZleGeny

Dzięki Krulikowi zrobiłam również karteczkę na pierwsze urodziny Hani, córki mojego kuzyna. Karteczka miała być na wyzwanie pastelowe, stąd zachowane kolory. Papiery dostałam od Krulika oczywiście, ona ma takie fajne babeczki 😛

 

LOANA_KartkaPastelowaHaniai_01

Dodatkowo w środku Iza narysowała dla Hani królewnę – miała mało czasu, więc pewnie dlatego taka mało szczegółowa 😉

LOANA_KartkaPastelowaHaniai_02

 

3 Komentarze »

47. Święta, święta i po świętach…

a ja nie zdążyłam pokazać na blogu kartek z okazji Wielkanocy. Robiłam „na szybko”, z dziećmi obok, więc nie są specjalnie skomplikowane, ale są całkiem kolorowe. A takie chciałam, bo ta zima za oknami daje mi już w kość -_-‚.

Część kartek zrobiłam korzystając z papierów od Krulika, której serdecznie dziękuję. I jej dedykuję również kartkę z królikiem-ninja 😉

Loana - kartki wielkanocne Loana - kartki wielkanocne 

 

 

 

Przy dwóch wykorzystałam brokat, który kupiła mi koleżanka z osiedla, Marta-Zosieńka (dziękuję!). Lubię brokat, ale niestety lubią go też moje dzieci… więc za każdym razem, jak go wyciągam, to potem przez tydzień sprzątam – brokat jest wszędzie 😛

Loana - kartki wielkanocne Loana - kartki wielkanocne

Wykorzystałam również kupione dawno temu wycinanki we wzorki królików i kur – muszę przyznać, że te gotowce są bardzo wygodne 🙂

Loana - kartki wielkanocne Loana - kartki wielkanocne

Dodaj komentarz »

46. Wpis do przepiśnika Wikuchy

Pusto na blogu, bo i nie mam co pokazać 😦 Tzn. nie jest tak źle, że nic nie robię – ale nie będę się przecież chwalić zwykłymi poszewkami na poduszki czy wałkiem pod głowę – bo to też nic specjalnego. Kartek na święta żadnych jeszcze nie mam i pewnie mieć nie będę, ale chciałam pokazać wpis do przepiśnika Wikuchy.

Przepiśnik dostałam daaawno temu, ale jeszcze nie oddałam właścicielce – wstyd się przyznać, że ciągle o nim zapominałam. Ale może na najbliższym spotkaniu KD w końcu puszczę do dalej, bo jest jeszcze miejsce na wpis. Przepiśnik Wikuchy jest sałatkowy – wpisałam więc do niego moją ulubioną, masakrycznie kaloryczną sałatkę tuńczykową . Wykorzystałam wykrojone papiery od Krulika – przyznam, że te wzory „tildowe” są śliczne, ale jakieś takie ciężkie do wykorzystania, bo mocne. Najbardziej mi do nich pasował kolor biały, a przecież nie o to chodzi, żebym miała pracę minimalistyczną 😛 Jestem całkiem zadowolona z tego, jak wybrnęłam – praca nie jest przeładowana, a kolory nawet dopasowane 🙂 Mam nadzieję, że Wikuszy wpis się spodoba, chociaż w porównaniu z innymi nie wypada specjalnie 😛

Loana - wpis do przepisnika Wikuchy

Dodaj komentarz »

37. Scrap „Zombiastycznie”

Hmm, znowu cały miesiąc przerwy, wstyd -_-‚. Trochę dlatego, że naprawdę prawie żadnej pracy nie skończyłam, a trochę z powodu braku zdjęć – nie zdążyłam sfotografować karteczek i teraz czekam, aż obdarowani znajdą czas i zrobią to za mnie 😛

Udało mi się za to w tym miesiącu zrobić jednego scrapa (jeee, ale mam tempo, nie -_-‚) – na moje pierwsze wyzwanie prowadzone na Kwiecie Dolnośląskim. Wybrałam sobie datę i znalezienie tematu nie było w związku z tym zbyt trudne – bo z czym się kojarzy Hallowen i nasze Zaduszki? No oczywiście, że z trupami 😉 Czyli zombie nasunęły się dość szybko. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to „dziewczęcy” temat, ale co tam, jest zabawny. Jako fanka komedii romantycznej „Wysyp Żywych Trupów” i „Martwicy Mózgu” nie mogłam się powstrzymać. I muszę przyznać, że jestem zachwycona pracą mojej gościnnej projektantki Anias – bardzo akuratnie wykorzystała motyw zombie w swojej zawieszcze na drzwi 🙂 Bardzo również dziękuję mojej drużynie projektantów!

W swoim scrapie wykorzystałam niezbyt udane zdjęcie córek – poruszone, ale akurat pasujące do tematu :). Papiery podarłam, żeby było „nieporządnie”. Literki wycięłam sobie maszynką Zuzy, popsikałam je mgiełkami Katriny i w ogóle nie spodziewałam się takiego efektu O_o Wykorzystałam również digi-stempelka, który przygotowała dla mnie Immo-love – słodkiego zombiaczka z sercem w dłoniach. Samą pracę wykonałam z pomocą Katriny, która mnie ugościła, wypożyczyła materiały i narzędzia – BARDZO DZIĘKUJĘ! Oczywiście od razu zauważyłam różnicę, jaką daje doświadczenie, a co za tym idzie profesjonalizm – Katrina zrobiła scrapa w 1/5 tego czasu, jaki mi zajęła moja praca 😛

W wyzwaniu pomagała mi moja siostra Immo-love, która niestety nie ma bloga, dlatego tutaj zaprezentuję jej pracę – zombiastyczną kartkę 🙂 Bardzo mi się ona podoba. Dziękuję!

 

4 Komentarze »

36. ATC „Lokomotywa” i kartka wg mapki na wyzwanie w KD

Żeby mocniej zmotywować się do przygotowania prac w papierze zgłosiłam się do DT (Design Team) na wyzwania Kwiatu Dolnośląskiego.

Pierwsze wyzwanie prowadził Mysiek, polegało na przygotowaniu ATC na temat „Lokomotywa”, a dokładniej związanego z naszymi wspomnieniami dotyczącymi lokomotyw :). Moim pierwszym skojarzeniem był oczywiście wierszyk Juliana Tuwima z ilustracjami J.M.Szancera, ale stwierdziłam, że nie przychodzi mi do głowy żaden ciekawy pomysł na przedstawienie tego zestawienia. Dlatego wykorzystałam drugi motyw, który przypomniał mi się zaraz – jest to tunel. Tunel, z którego na kreskówkach WarnerBros zawsze na bohaterów wyjeżdżały pociągi 😛 Wyzwanie na blogu KD już się niestety skończyło, wzięły w nim udział dwie osoby – ja głosowałam na pracę z Harrym Potterem, bo bardzo mi się podobała, a ja mam sentyment do tej książki 😛

Drugie wyzwanie prowadzi Wikucha, nadal jeszcze można zgłaszać swoje prace – należy wykonać kartkę do mapki. Potrzebowałam kartkę na urodziny szwagierki, czyli motywację miałam, ale uparłam się, że muszą na niej być koty… a jedyny papier z takim motywem pochodził z Lidla i był czarno-biały. Nie lubię łączyć zbyt dużej ilości kolorów, do czarnego pasuje mi żółty, bo jest radosny, a liście powinny być zielone, więc barwy od początku jakoś się ułożyły… gorzej z wybraniem papierów. W pierwszej wersji kartki tło (czyli kartka najbardziej pod spodem) była czarna, ale mąż stwierdził, że całość wtedy wygląda jak nekrolog -_-‚ Nie posiadam wykrojników, więc do wykonania „kwiatów i liści” wykorzystałam paseczki do quillingu. Po raz pierwszy przeszywałam kartkę – naprawdę łatwo się to robi :).

1 Komentarz »

25. Kartka doniczka dla Beatki

29 czerwca po raz ostatni spotkałyśmy się z naszą pracową koleżanką Beatką – od 01 lipca już już nie jest pracownikiem firmy :P.  Wyjechała daleko od nas i w piątek żegnałyśmy się z nią w klubie. Dziewczyny przygotowały bardzo zabawny prezent – „drugą Beatkę” z balonów, a ja miałam za zadanie przygotować karteczkę. Wybrałam model karteczki-doniczki – specjalnie po to, żeby Beatka na nowy dom miała chociaż jednego kwiatka ;). Wykorzystałam papier z Lidla oraz gotowe kwiaty, oczywiście nie pamiętam z jakiego sklepu :(. Całkiem ładnie kolorystycznie to wyszło. Beacie też się podobało – mam nadzieję, że będzie dbać o kwiatka i nie zwiędnie jej ;).

2 Komentarze »

24. Kartka z koroną na urodziny Mai

Pod koniec czerwca razem z córkami i mężem zostaliśmy zaproszeni na piąte urodziny Mai. Zrobiłam dla niej kartkę z koroną, ponieważ Maja to taka mała księżcznika – zawsze ładnie ubrana i zadbana 🙂 Chciałam jak zwykle upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu i zgłosić kartkę na wyzwanie Ślązaczek „Przeciwieństwa”, ale oczywiście nie zdążyłam :(. Przeciwieństwa użyte na kartce to oczywiście matowe tło i błyszcząca korona z błyszczącymi kwiatami i „klejnotami”. Nareszcie mogłam użyć cekinów, prawie nigdy mi do niczego nie pasują, za bardzo się błyszczą 🙂

Dodaj komentarz »

23. Kartka z okazji Dnia Ojca

Czas mija, mija, a u mnie nic się nie dzieje na blogu. Nie dlatego, że nic nie robię, ale z powodu małej ilości skończonych prac. Oraz z powodu wyjazdu aparatu na urlop, z moim mężem oczywiście :P. Ale mąż i aparat już wrócili i mogę pokazać prace wykonane w połowie czerwca.

Najpierw prościutka kartka-koperta. Tzn. nie znam jej profesjonalnej nazwy, nazwałam ją koperta, ponieważ w taki sposób mi służyła. Do środka nie włożyłam pieniędzy, tylko bilet na koncert Queen 🙂 Kartka została zrobiona na wyzwanie tęczowe na ScrapPasji, ale niestety, nie zdążyłam jej na czas obfocić 😦 Mówi się trudno.  Wykorzystałam do jej wykonania papier z zestawu Spring Fest Pad, zwykły zielony papier, gazetę ze zdjęciem drzewa oraz perełki w płynie 🙂 Niedużo, efekt też nie powalający, ale koniczynki przyniosły szczęście i Tato bardzo dobrze bawił się na koncercie 🙂

Dodaj komentarz »

22. Niebieska karteczka dla Karolinki.

W ostatni poniedziałek odwiedziłam Krulika i tak się napatrzyłam na scrapy, że pomimo nawału pracy i innych obowiązków MUSIAŁAM coś zrobić. Usiadłam o 23 w nocy i w dwie godziny stworzyłam karteczkę. Jest to kartka na piąte urodziny córki koleżanki, Karolinki – co prawda impreza będzie dopiero w lipcu, ale nie szkodzi, raz coś zrobiłam przed terminem :P.

Od jakiegoś dłuższego czasu przygotowywałam się psychicznie na zrobienie pracy na wyzwanie w Scrap Pasji „Barwy Tęczy”. Do pierwszego etapu miałam już nawet papiery, ale z powodu wyjazdu nie udało mi się zdążyć w terminie, drugi etap pożegnałam po powrocie, tyle było zaległości do nadrobienia. Stwierdziłam jednak, że trzeci etap już muszę zaliczyć. I ta karteczka powstała również z myślą o wyzwaniu. Miałam z nią spory problem, ponieważ jako osoba początkująca posiadam mało materiałów ze sklepów, ze Scrap Pasji to akurat dwa komplety papierów tylko, w którym żaden nie był w kolorze niebieskim -_-‚.  Byłam zmuszona użyć inny kolor i dlatego zwierzątka zostały wykonane z papieru z serii Back to Basics z białymi kropkami na różowym tle 😛 

Przy pracy użyłam stempelków (tak, te zwierzątka to stempelki były, ale nie mam niebieskiego tuszu, wiec użyłam bladoniebieski i musiałam poprawiać flamastrem, żeby było widać cokolwiek :P), wstążki i pasków do quillingu odkupionych od Rudego Kota, a Zuza pomogła mi w wykończeniu pięciu kółek i oddała mi swoje kryształki 🙂 Dziękuję również Zuzie za zrobienie zdjęć. Papier użyty jako tło kartki pochodzi z Lidla.

Podsumowując, zgłaszam kartkę na wyzwanie Scrap Pasji „Barwy Tęczy” Niebieski 🙂

Dodaj komentarz »

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)