Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

98. Poszewki – heksagony z kolekcji BoardWalk Delight.

w dniu 31 Sierpień 2016

W maju 2016 Gosia z Cotton Caffe postanowiła zorganizować warsztaty z szycia poduszek z heksagonami. Oczywiście nie mogłam przegapić takiej okazji, kupiłam od razu dwa zestawy gotowych kwadracików z kolekcji BoardWalk Deligh, z których planowo miałam uszyć dwie poszewki – dla brata i bratowej 🙂 Gosia ma również w sklepie papierowe zestawy heksagonów, od razu gotowe do szycia – wspaniałe ułatwienie 🙂

Na pierwsze spotkanie niestety nie udało mi się dotrzeć, ale ponieważ same heksagony umiem tworzyć przyjechałam od razu na drugie, gdzie Gosia pokazała nam jak łatwo i przyjemnie przyklejać heksagony na materiał i je przyszywać :). Materiał na poszewki również kupiłam od Gosi, bo taki mi najbardziej pasował – dobrałam sobie odcień „krem de la krem” 😛 Nazwa super muszę przyznać 😛 Moja pierwsza próba rozmieszczenia heksagonów na poszewce okazała się średnio udana – mogłam je przeszyć tylko w jednym kierunku, bo w trzy się nie dało – za krzywo było 😛 Ale nie szkodzi, zamiast przeszywać heksagony maszyną wszystkie podszyłam ręcznie – 10 razy więcej roboty, ale za to ile frajdy! Na ostatnim spotkaniu Gosia wycięła mi tyły oraz lamówkę -wszystko w jednym kolorze, żeby nie zaburzać moich heksagonów. Całość pod okiem Gosi zszyłam, a na koniec w domu wykończyłam ręcznie podszycie lamówki. Poduszka wyszła bardzo fajnie, jestem z niej zadowolona i pewnie dałabym ją na konkurs, gdyby nie fakt, że ma plamę, której nie umiem sprać -_-‚

Dlatego na konkurs „Hello Sunshine” zgłaszam drugą poszewkę, którą uszyłam z mniejszą pomocą Gosi, głównie w domu i na urlopie, bo tam przyszywałam heksagony ręcznie do poszewki 😛

hello2bsunshine2b2016Druga podszewka ma użyte troszkę inne heksagony (bo kilka mi zostało jeszcze, zrobię z nich podstawki pod kubki chyba :P), podobne rozmieszczenie i tak samo przyszyte heksiki, dlatego jest podobna – razem mają w końcu tworzyć komplet.

Tu zdjęcie pod balkonem - skąd ten cień?

Tu zdjęcie pod balkonem – skąd ten cień?

Tu na balkonie... za dużo światła!

Tu na balkonie… za dużo światła!

Zdjęcia drugiej poduszki wrzucę jak mi wyjdą ładnie 😛
Chciałabym bardzo PODZIĘKOWAĆ Gosi z Cotton Caffe po pierwsze za materiały, po drugie za pomoc, a po trzecie za ogromną motywację, jaką od niej dostałam – bez Ciebie Gosiu nigdy bym się nie zabrała za takie poszewki. Jeszcze dużo pracy i nauki przede mną, ale coraz lepiej mi się szyje i to właśnie dzięki Tobie 🙂

Tutaj jest link do sklepu Gosi, gdzie można kupić wszystkie te cudowności – http://www.cottoncafe.pl – jutro Gosia otwiera na nowo sklep, już się nie mogę doczekać! 🙂

2 responses to “98. Poszewki – heksagony z kolekcji BoardWalk Delight.

  1. Pięknie wykorzystane heksagony 🙂
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie !!!

  2. Piękna poduszka i Śliczne heksagoniki. (Uwaga ich szycie wciąga.:))
    Pozdrawiam
    Kamila

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

