Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

97. Poszewki dla Hani i Szymka- heksagony tęczowe.

w dniu 29 sierpnia 2016

Niedawno odwiedził nas kolega, który mieszka teraz z rodziną w Japonii. Przyjeżdża oczywiście dość rzadko, więc jak tylko się pojawił spotkaliśmy się kilkakrotnie 🙂 Przywiózł nam jak zwykle dużo przekąsek japońskich (niektóre dziwne, przyznaję :P). Na pożegnanie również chciałam mu coś sprezentować, ale ponieważ nie ma sensu kupować mu polskich smakołyków, postanowiłam uszyć jego dzieciom poduszki na podróż 🙂

Postanowiłam również, skoro w końcu coś uszyłam, wziąć udział w konkursie „Hello Sunshine”. W tym konkursie każda praca musi być prezentowana osobno, dlatego ten post poświęcę głównie poduszce dla Szymka, którą wybrałam do konkursu.

hello2bsunshine2b2016

Poduszka jest w dużej części uszyta ręcznie, jak to przy heksagonach 😛 Materiał na heksagony dostałam od Gosi z CottonCaffe – jest to zestaw, który stworzyła ona z materiałów nie firmowych, a ponieważ nie miała pomysłu, co może z tego uszyć, to podarowała mi – dziękuję Gosiu!

PoduszkaSzymka1

Poduszka dla Szymka, zgłoszona do konkursu 🙂

PoduszkaSzymkaIza

Tu Iza prezentuje poduszkę – trochę lepiej to zdjęcie oddaje kolory.

Cały zestaw podzieliłam na dwa, żeby starczyło na dwie poduszki, stąd panel z przodu jest dość mały. Szyło się… ciekawie. Po raz pierwszy szyłam heksagony z materiałów nie firmowych, różnej grubości, różnej giętkości, różnej gęstości. Wcześniej oczywiście zdekatyzowałam je wszystkie, przy okazji sprawdzając, że jeden materiał farbuje i nie jest to czerwony (czerwone zwykle farbują :P), a ciemny zielony O_o. Panele szyłam w czasie urlopu, więc była to dla mnie prawdziwa przyjemność – odpoczywałam sobie, a jednocześnie realizowałam twórczo. W domu jedynie doszyłam panele na szary materiał (pomiędzy panelem i szarym kwadratem jest włożona warstwa bawełnianego wypełnienia – w planach miałam przepikowanie całości, ale nie starczyło czasu już) – niestety nie obyło się bez błędu i Hani poduszka wyszła troszeczkę prostokątnie 😦 Ale ogólnie poduszki podobają mi się i mam nadzieję, że przydadzą się dzieciom w podróżach 🙂

DwiePoduszki

A tu dwie poduszki razem. Poduszki Hani (z lewej) nie zgłaszam do konkursu, bo jest prawie taka sama jak ta dla Tymka, a gorzej mi się na niej panel przyszył 😛

3 responses to “97. Poszewki dla Hani i Szymka- heksagony tęczowe.

  1. Piękne i kolorowe te poduszki

  2. Cotton Cafe pisze:

    Świetne, tęczowe poduchy! ❤

  3. Wyglądają rewelacyjnie !!
    Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia !!

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

