Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

90. Patchworkowy igielnik.

w dniu 6 kwietnia 2015

Nic nie piszę, bo i nic nie tworzę 😦 Praca zabiera mi cały czas wolny. Ale któregoś dnia, kiedy nie mogłam już zdzierżyć faktu, że jedyne co tworzę to tony papierów, usiadłam i ze ścinków (po poszewkach dla Isaury) stworzyłam mały igielnik.

Był mi naprawdę potrzebny, bo zgubiłam swój „historyczny” igielnik, który dawno temu mój brat uszył dla naszej mamy, a ja go odziedziczyłam. Nie był może najpiękniejszy, ale miałam do niego sentyment. Niestety, zginął i przez długi czas do szpilek używałam miseczki. Miseczka do samych szpilek jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, niestety, w tej mojej lądowały również igły, a znalezienie igły w stosie kolorowych szpilek jest prawie niemożliwe -_-‚.

Ścinki jakie były takie były, ułożyłam z nich wzorek, pozszywałam, szwy wzmocniłam ściegami dekoracyjnymi, w środek wepchałam resztki wypełnienia, a całość obszyłam kolorową muliną. W dwa wieczory powstał szyty całkowicie ręcznie mały igielnik 🙂 Jest bardzo przydatny 🙂

IgielnikIgielnikIgielnik

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

