Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

84. Poduszki patchworkowe dla Isaury.

w dniu 13 listopada 2014

Na urodziny Isaury obiecałam jej dwie poduszki na kanapę, w kolorach niebiesko-zielonych. Jak zwykle pomysł uszycia prostych poszewek upadł od razu, postanowiłam w końcu poćwiczyć jakąś technikę patchworkową w domu. Teoretycznie miałam użyć techniki borgello (mnie się kojarzy z burdello, nie pamiętam, jak dokładnie brzmi nazwa). Teoretycznie, bo w sumie jestem pewna, czy efekt jest odzwierciedleniem tej techniki.

Pocięłam wybrane materiały na mniej więcej równe paski i zszyłam całość. A potem kombinowałam, jak z tego kwadratu zrobić dwie poszewki. Prułam, zszywałam, prułam, zszywałam, poprawiałam – w końcu podzieliłam jednak całość na dwa kolory, łączone jednym materiałem. Kolory wybrałam pastelowe, bo raz, że takie mi się podobają, a dwa – po prostu mam takie materiały w domu. Tył poszewek to kawałek niebieskiego polaru oraz zielonej flaneli. Poduszki również sama uszyłam, z bawełny, w środku mają wypełnienie do maskotek, są bardzo napchane.

Mam nadzieję, że poduszki przydadzą się Isaurze i rozjaśnią jej pokój – bo taki mają cel 🙂

LOANA_PoduszkiIsaura

2 responses to “84. Poduszki patchworkowe dla Isaury.

  1. Dorfi pisze:

    Zdecydowanie jesteś zbyt skromna. Poduszki są śliczne. 🙂

  2. Fobmroweczka pisze:

    śliczne są! 🙂 coraz lepiej ci patchworki wychodzą 😉 sama wzdycham nad nimi ,ale tymi ręcznie szytymi 😉

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

