Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

82. Poszewka na poduszkę „Crazy Patchwork”.

w dniu 29 października 2014

Następny kurs paczłorkowy u Oli Klimek za mną. Tym razem wybrałam się na naukę techniki „crazy patchwork”. I jak to zwykle w moim przypadku wyszło bardzo wariacko 😛 Źle rozpoczęłam pracę, ale później na szczęście mniej więcej załapałam, o co chodzi. Stwierdziłam, że tym razem stworzę poszewkę dla siebie, wybrałam materiał w róże, który bardzo mi się podobał i rozpoczęłam łączenie. Niestety, nie starczyło pasującego materiału w tych zaproponowanych przez Olę, więc dokupiłam u niej na miejscu odpowiedni kawałek różowej tkaniny na ramkę. Poszewkę wykończyłam nie lamówką, a przeszyciem po podwinięciu – podoba mi się ten sposób. Pikowanie jest minimalne, tylko środek i boki.

Mam nadzieję jeszcze kiedyś coś uszyć w tej technice, bo naprawdę ciekawe rzeczy można stworzyć.

LOANA_PoszewkaPaczlorkCrazyRozaLOANA_PoszewkaPaczlorkCrazyRoza1

 

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

