Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

80. Poszewka na poduszkę w stylu „marynistycznym”.

w dniu 29 września 2014

Relacja ze zlotu Krynoliny „się pisze”, a w międzyczasie w ramach szycia coś innego niż ubrania postanowiłam wypróbować nowy rodzaj pikowania. Nie znam jego nazwy, ale nazwałabym to swobodnym rysowaniem obrazów. Tak ogromnie spodobały mi się w ten sposób pikowane poduszki, że nie mogłam sobie odmówić próby.

Oczywiście nieudanej -_-‚ Ale co tam. Najpierw wybrałam materiały – postanowiłam wykonać poszewkę w kolorach marynistycznych, czyli biel/czerwień/granat. Wybrałam materiały, które miałam w domu (jak zwykle nieoceniona hurtownia na Robotniczej :P) – może dlatego całość wyszła raczej jak flaga amerykańska niż marynistycznie. Blok, wg którego szyłam to „znikająca dziewiątka”. Postanowiłam poszewkę wypikować ją w coś udającego glony i fale… też nie wyszło, najprawdopodobniej źle złapałam materiał, cały się poprzesuwał podczas szycia i pozaginał się bardzo mocno. Żeby ukryć niezbyt ładne pikowanie po środku włożyłam w to miejsce metalowy ćwiek. Potem okazało się, że za mało mam materiału, żeby zrobić poszewkę o rozmiarach 35×35, więc dołożyłam niebieski prążek. Użyłam czerwonej lamówki, bo tylko taka pasowała… i nie wiem jakim cudem poszewka bardziej pasuje na rozmiar 40×40 niż to nieszczęsne 35cm.

Widocznie tak miało wyjść 😛 Poszewka powędruje na kiermasz charytatywny, mam nadzieję, że komuś się spodoba na tyle, że ją kupi 🙂

LOANA_PoszewkaMarynistyczna_01LOANA_PoszewkaMarynistyczna_02LOANA_PoszewkaMarynistyczna_03

One response to “80. Poszewka na poduszkę w stylu „marynistycznym”.

  1. Fanturia pisze:

    Fajna jest 😀 Musisz mi pokazać ten sposób pikowania.

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

