Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

78. Kuperek :)

w dniu 4 sierpnia 2014

Dziewczyny na blogach intensywnie szykują się na zlot Złote Popołudnie, na który również się wybieram. Co prawda nie wiem, czy wystąpię na nim w nowej sukni, ale twardo próbuję szyć. Zaczęłam od bielizny, a dokładniej mówiąc od kuperka, czyli poduszki na tyłek. Szkoda, że to nie jest od razu poduszka POD tyłek, miałaby większe zastosowanie niż tylko ozdobne.

Wykroju nie miałam, skopiowałam wzór od Dorfi, która podała mi wszystkie wymiary i detale szycia. Na poduszkę wypchaną wypełnieniem (ale niezbyt grubym) naszyłam cztery falbanki oblamowane lamówką. Tradycyjnie pomyliłam się w obliczaniu szerokości pasa i wyszedł mi dużo za duży – więc oczywiście poprawiłam szerokość zaszewkami. Nie jest może mocno powiększający „tyły”, ale też nie zależało mi na typowej turniurze, a właśnie na małym podniesieniu zadka 😛

LOANA_kuperek_bok1_1 LOANA_kuperek_bok2_1 LOANA_kuperek_przód_1 LOANA_kuperek_tył_1

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

