Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

76. Japońskie chusteczniki :)

w dniu 1 lipca 2014

Jakiś czas temu w przedszkolu pojawiło się ogłoszenie, że panie proszą o przynoszenie fantów na loterię. Postanowiłam również coś podarować, ale nie bardzo lubię, kiedy moje dzieci mają za dużo maskotek, słodyczy itp. gadżetów – wolę jakieś bardziej przydatne drobiazgi. Szukałam na sieci prostego pomysłu i na blogu  zdolnej Pani Joanny znalazłam takie małe chusteczniki. Odwiedziłam zalinkowany przez nią dokładny włoski tutorial i postanowiłam uszyć taki drobiazg jako fant na loterię.

W domu nie miałam odpowiednich materiałów, tzn. w małe kolorowe wzorki pasujące do chłopca i do dziewczynki, ale ponieważ właśnie odbierałam zamówione w CottonHill materiały bardzo pomocna właścicielka znalazła specjalnie dla mnie przepiękne wzorki – w małe kolorowe ptaszki i liski – BARDZO DZIĘKUJĘ za pomoc!

I tak szybciutko uszyłam kilka chusteczników. Trzy oddałam do przedszkola jako fanty – niestety, nie były zbyt popularne, ale nie szkodzi – jeden wykupiła moja siostra 🙂 Dwa zrobiłam dla koleżanek z Warszawy, które uszyły mi sukienkę na zamówienie. Jeden powędruje do Krulika, bo jest z materiału, który jej się bardzo podobał. Dwa otrzymały moje córki oraz dwa podarowałam jako dodatki do prezentów 🙂 Myślę, że jeszcze kilka uszyję, bo są naprawdę pomysłowe i przydatne.

LOANA_Chusteczniki_01 LOANA_Chusteczniki_01_2 LOANA_Chusteczniki_02 LOANA_Chusteczniki_03 LOANA_Chusteczniki_04

 

One response to “76. Japońskie chusteczniki :)

  1. Andzia pisze:

    Do mnie już dawno temu dotarł ten który powinien i przyznaję jest super 🙂 bardzo mi się podoba 🙂 Dziękuję raz jeszcze 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

