Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

75. Nowe poszewki – pierwsze próby samodzielnego pikowania.

w dniu 20 czerwca 2014

Niekoniecznie udane próby 😛 Ale człowiek uczy się całe życie. Coraz lepiej szyje mi się poszewki, bo dzięki odpowiednim narzędziom (dziękuję Oli!!!) krojenie kwadratów to nie jest już taki straszny koszmar. Nadal nie zawsze udaje się mi się prosto szyć, mimo prucia kwadraty się nie stykają 😦 Ale do przodu!

Uszyłam poduszkę z sową dla brata Ewy z posta o pierwszych próbach patchworku. Użyłam innych kolorów, ale całość wyszła bardzo podobnie 🙂 Nie miałam jeszcze wtedy odpowiedniej stopki do pikowania, więc nie udało mi się zrobić „lotu trzmiela”. Lamówka jak zwykle syntetyczna, a tył poduszki jest żółty.

LOANA_PoszewkaSowyBratEwy_02 LOANA_PoszewkaSowyBratEwy_01

Stopkę do pikowania kupiłam oczywiście u Pana na Pomorskiej, w cenie 10 zł za sztukę (na sieci takie same stopki widziałam za ok. 15 zł, z kosztami przesyłki wychodzą dużo drożej). Tak zaopatrzona zabrałam się za szycie następnej poszewki – tym razem na prezent dla dwumiesięcznego syna znajomych – Patryka. Z bawełny pościelowej z ul. Robotniczej wycięłam odpowiedni motyw z autkami, dołożyłam pasujące kwadraty, ramkę i zabrałam się za pikowanie. Po raz pierwszy pikowałam na swojej lidlowej maszynie – i dałam radę 🙂 „Lot trzmiela” wyszedł bardzo pijanie, ale nie szkodzi, jestem zadowolona, że udało się 🙂 Użyłam wielokolorowych nici, więc całość ma ciekawy wzór. Żeby rozjaśnić poduszkę lamówkę zrobiłam z żółtawej bawełny. Tył poduszki to niebieskie minky – kupiłam je daaaawno temu, ale dopiero teraz po raz pierwszy użyłam. Kolor jest prześliczny, ale trochę ciemny. Samo minky jest bardzo miłe w dotyku, chociaż przyznaję, że denerwują mnie trochę te „grochy” – za wypukłe są. Cała poszewka wyszła wg mnie całkiem chłopięco – mam nadzieję, że prezent spodoba się Patrykowi jak urośnie 😛

LOANA_PoszewkaAutkaPatryk_03 LOANA_PoszewkaAutkaPatryk_02tyl

 

 

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

