Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

70. Mufka :)

w dniu 2 kwietnia 2014

Na blogu Krynoliny dziewczyny ogłosiły akcję szycia mufki 🙂 Fajna akcja, bardzo mi się spodobała i mimo tego, że raczej nie będę miała okazji do wykorzystania tego dodatku, to skusiłam się i uszyłam sobie mufkę 🙂 Oczywiście jak zwykle wszystko robię z opóźnieniem, ale zdążyłam z mufką jeszcze w marcu 🙂

Najpierw dość długo szukałam futerka. Musiało być oczywiście sztuczne, bo jakoś nie wyobrażam sobie wykorzystania prawdziwego… wiem, że to mało historyczne, no ale bez przesady, nie będzie jakieś niewinne zwierzę ginąć dla moich fanaberii. Futerka przez długi czas nie udało mi się ekonomicznym sposobem zdobyć, dlatego w końcu kupiłam sobie w hurtowni na Robotniczej pół metra. Będę miała resztę na kołnierzyk czy rękawy kiedyś 😛 Wybrałam najkrótsze możliwe włosie i w kolorze brązowym, bo w czarnym nie mieli, a białego nie chciałam.

Jako podszewkę wykorzystałam (również kupiony na Robotniczej :P) bawełniany aksamit, czarny, dość cienki i wg mnie mało „aksamitny”. Ale bardzo miły w dotyku i ciepły. Do środka napchałam ociepliny (dużo, ale nadal mam wrażenie, że mogłam więcej), a kieszonkę uszyłam z innego niż aksamit materiału, dość sztywnego i trochę sztucznego. Specjalnie użyłam innego materiału, żeby łatwiej było zlokalizować kieszonkę na dotyk 😛 Dodatkowo dorobiłam z dwóch zszytych wstążek (w środku mają taśmę nośną) „sznurki” do zawieszenia na szyi.

Wiem, że mufka jest banalnie prosta, ale oczywiście posiłkowałam się wykrojem, o z tego: http://www.spimo.com/pub/mod_products/images/maxi/183-1.jpg .  Skopiowałam, bo chciałam dość małą mufkę, a nie umiałam ocenić ile trzeba wyciąć. Pozszywałam wszystko na maszynie w prostokąt, wywinęłam, zszyłam ręcznie i proszę, jest mufka. Niestety, na zwykłym zdjęciu, nie miałam okazji zrobić sobie sesji bardziej „zimowej”, temperatura jest duuużo za wysoka.

LOANA_Mufka_01

LOANA_Mufka_02

3 responses to “70. Mufka :)

  1. Porcelana pisze:

    Ładna mufka 🙂 Widziałam ją chyba na żywo po teatrze, nie? 🙂

  2. […] Najbardziej podobała mi się suknia Maqdy, te złote zdobienia od razu mnie zachwyciły. Porcelana miała „słodką” suknię z jeszcze bardziej słodkim kapeluszem, który nawet w […]

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

