Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

69. Wyzwanie na blogu WrocławSzyje – poszewki.

w dniu 26 marca 2014

Dziewczyny z grupy facebookowej WrocławSzyje to super babeczki, założyły bloga i teraz co miesiąc mamy do wspólnego wykonania jakiś uszytek 🙂 W marcu są to poszewki na poduszki.

Akurat uszyłam z materiału odkupionego na bazarku facebookowym kilka poszewek na jaśki, do sypialni. Mam oczywiście duże poduszki, ale używam ich tylko do czytania w łóżku – normalnie śpię na jaśkach i lubię ich mieć dużo. Dlatego postarałam się z kawałka materiału uszyć  jak najwięcej zwykłych, zakładanych poszewek 🙂

LOANA Poszewki na jaśki fioletowe

Ponieważ niedawno mój bratanek obchodził czwarte urodziny, uszyłam mu z tej okazji milusią poszewkę,  z polaru o dziwnej nazwie „frotte”. Kupiłam go w hurtowni na Robotniczej, jest naprawdę miły w dotyku, taki futerkowy, tylko okropnie się sypie przy krojeniu 😛 W centralnym miejscu poszewki przyszyłam kawałek materiału z obrazkiem z mojej ulubionej anime (nie wiem, ile razy już obejrzałam, ale ponad 40 spokojnie :P) „Mój sąsiad Totoro”. Za zdjęcie dziękuję Monice 🙂

LOANA_poszewkaTotoro

3 responses to “69. Wyzwanie na blogu WrocławSzyje – poszewki.

  1. Dorfi pisze:

    I bardzo fajnie wyszły 🙂

  2. Marta pisze:

    Hej, mam na imię Marta i wpadłam na Twojego bloga zupełnie przypadkiem. 🙂 Poduszki wyszły Ci pięknie, Totoro też uwielbiam! Kiedy zobaczyłam Twoje fioletowe jaśki poruszyła się moja sentymentalna strona duszy, ponieważ z bardzo wczesnego dzieciństwa pamiętam ten wzór materiału, moja kochana Babcia miała taka pościel.. mam wielką prośbę, czy mogłabyś podać mi jakieś namiary na sprzedającego? Z gory serdecznie dziękuję, pozdrawiam również – I postaram się wpadać tu od czasu do czasu 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

