Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

65. Fartuszek dla Rielli :)

w dniu 26 stycznia 2014

Na forum, na którym czasami się udzielam mamy zwyczaj obdarowywania się prezentami na święta – pisałam już o tym zwyczaju wcześniej. W tym roku sierotka wylosowała mi w Forumowej Gwiazdce Riellę 🙂 Nie do końca wiedziałam, co dla niej zrobić, zwłaszcza, że nie lubię się powtarzać i nie chciałam znowu robić albumu. A ponieważ czytałam, że Riella robi pyszną pizzę i w ogóle lubi pichcić, postanowiłam uszyć jej fartuszek.

Już jakiś czas temu na fejsbukowym Bazarku Szyciowym kupiłam fajny, całkowicie sztuczny materiał – czerwony w białe kropeczki. Od razu był przeznaczony na fartuszki dla moich córek, ale miałam go na tyle dużo, że mogłam wykorzystać do tego projektu 🙂 Fartuszek szyłam dość późno, bo już po świętach – prezent wręczyłam osobiście na małym zlocie forumowym 🙂 Jest dość prosty, ma szeroką część spódnicową, długie troczki do wiązania w pasie i na szyi. Doszyłam kawałek wstążeczki jako uchwyt na ścierkę i ozdobiłam metalowym koszyczkiem 🙂

Niestety, bardzo „ynteligentnie” skasowałam sobie zdjęcia fartuszka, które wykonałam w domu, muszę się więc posiłkować fotką, którą zrobiła dla mnie Anaru.

2013-12-27 Spotkanie forum w Krakowie 001

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

