Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

62. Album na zdjęcia dla Hani.

w dniu 28 listopada 2013

Dawno, dawno temu córka mojego kuzyna obchodziła roczek 🙂 Co prawda widziałam ją przed tym świętem tylko raz, ale jest taka słodka i miła, że postanowiłam zrobić jej w prezencie na pierwsze urodziny album, do którego rodzice będą mogli wkleić jej najładniejsze zdjęcia z tego okresu. Wypadło tak, że ten album przekazałam jej dopiero w listopadzie, ale dzięki temu mogę pokazać już zdjęcia na blogu 🙂

Album 15cm na 15 cm, użyłam do niego różnych papierów, na pewno z Galerii Papieru (moje ulubione papiery :)) i z Papermanii chyba jeszcze. Na każdej stronie jest miejsce na wklejenie zdjęcia oraz na podpis.

Zdjęcia zrobiła mi Krulik, której bardzo dziękuję za pomoc! Może nie wyszły idealne, bo przy sztucznym oświetleniu, ale czego się można spodziewać po listopadzie, kiedy to ciągle jest ciemno i buro 😦

Loana_AlbumDlaHani

Loana_AlbumDlaHaniOLYMPUS DIGITAL CAMERALoana_AlbumDlaHaniLoana_AlbumDlaHaniLoana_AlbumDlaHani

One response to “62. Album na zdjęcia dla Hani.

  1. Krulik - Anna pisze:

    Ja tylko chciałam sprostować, że to moim aparatem robiono zdjęcia 🙂 ale tym razem fotografem była Kasia 🙂 i robiła je na naszym zlocie.

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

