Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

61. Warsztaty z asamblażu.

w dniu 31 października 2013

Wczoraj udało mi się wyrwać wieczorem na krótkie, ale bardzo intensywne warsztaty z asamblażu, prowadzone przez Kasię Morańdę. Nie umiem dokładnie opisać, co to jest ten asamblaż, ale nazwa mi się bardzo podoba 😛 Na zajęciach były ze mną Krulik i Dobrosława. Świetnie się razem bawiłyśmy 🙂

Co do mojej pracy – tematem była „garderoba”. No jak widać sukienka jest. I myślę, że komentarz mojej siostry nie jest wcale taki zły, tzn ona stwierdziła, że jeśli byłaby to praca mojej córki (lat 5), to byłaby super! 😛 Jak widać wewnętrznie jestem dzieckiem i to dziecko ze mnie ciągle wychodzi 😉 Dzisiaj klej na sukni jest już mniej widoczny, więc wygląda to lepiej, ale nadal uważam, że czegoś brakuje w tej pracy. Może przykładem Krulika dodam jakieś zdobienia?

Asamblaż_Garderoba_2013-10-29

Mało ostatnio piszę – trochę dlatego, że głównie pracuję, nie tworzę, trochę dlatego, że mam dwie niedokończone prace, które wiszą nade mną jak kat nad ofiarą, a trochę dlatego, że zaczęłam smaszować, a akurat mój smaszbook mało się nadaje do pokazywania – jest bardziej pisany niż „tworzony”.

I jeszcze kilka ogłoszeń „parafialnych: w ten weekend odbywają się III Dolnośląskie Jesienne Warsztaty Cratfowe –  na które serdecznie zapraszam! Natomiast 9 listopada można spotkać Kwiat Dolnośląski na warsztatach na konwencie BAKA 2013 – zaczynamy o 13!

3 responses to “61. Warsztaty z asamblażu.

  1. Fobmroweczka pisze:

    A mi się tam to podoba! Sama asamblażu nie znam, ale efekt wcale na pracę 5latki nie wygląda 😉

  2. Krulik - Anna pisze:

    Asia, twoja praca jest super! szkoda, że masz tu takie małe zdjęcie – mało widać.

  3. Zuza pisze:

    Nie słuchaj Kaśki! Praca jest extra! Powinnaś więcej prac w tej technice zrobić, ponieważ ta wygląda niezwykle obiecująco 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

