Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

60. Spódnico-spodenki dla Izy w czerwono-białą krateczkę.

w dniu 24 września 2013

Jakiś czas temu uszyłam Izie spódnico-spodenki – specjalnie na wyjazd nad morze. Pojechała na 4 dni i oczywiście pogoda była średnia – mimo, że to lipiec, było chłodno i spodenki się nie przydały 😦

Wykorzystałam materiał, który pozostał po uszyciu codziennej sukienki, niezbyt duży kawałek, ale akurat starczyło. Wykroju szukałam dość długo – Iza lubi sukienki i spódnice, spodnie mniej, dlatego chciałam wybrać coś pomiędzy. I tylko jeden wykrój mi podpasował – z bardzo starej Burdy nr 6/1991. Oczywiście przerobiłam go minimalnie, tj. nie zrobiłam klapki z przodu i przyszyłam falbanki, żeby było ładniej. Wyszło całkiem ciekawie 😛 Spodenki są bez podszewki, w pasie mają gumkę – ale tylko na trzech czwartych obwodu. Okropnie namęczyłam się nad wykończeniem, żeby nigdzie nic się nie pruło… marzy mi się odpowiednia maszyna do tego, może kiedyś 😛

LOANA_SpodenkiIzy

Jeszcze  “dane techniczne” uszytku:
* materiały: bawełna w krateczkę – kupiona w hurtowni na Robotniczej, wykończenie – haft na materiale, dostałam kiedyś od Pani Ireny na spotkaniu szyjących kobietek 🙂
* wykrój – BURDA nr 06/1991, spódnico-spodnie z karczkiem ze strony 104, rozmiar 110/116.

 

 

3 responses to “60. Spódnico-spodenki dla Izy w czerwono-białą krateczkę.

  1. Fobmroweczka pisze:

    Jakie one słodkie! Ja bym tylko zmieniła kolor krateczki na bardziej wypłowiały ;p

  2. ewa julia pisze:

    mogę prosić o skan tej strony 104, bardzo proszę chcę takie uszyć sobie niezmiernie!!!!

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

