Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

58. Pokrowiec na kredki dla Mai.

w dniu 23 lipca 2013

Drugie zaproszenie na urodziny koleżanki, o którym wspomniałam w poprzednim poście, to zaproszenie od Mai, na 6 urodziny. Mama Mai trochę późno dała mi znać, że coś planuje, bo dopiero w środę wieczorem, czyli miałam tak naprawdę dwa dni na skombinowanie prezentu. Ze względu na pracę i brak samochodu odpadało jeżdżenie po sklepach, postanowiłam więc uszyć Mai pokrowiec na kredki, taki sam jak kiedyś Tymkowi przygotowałam.

Skorzystałam z materiału, który zakupiłam niedawno na eBayu (mam z niego uszyć pokrowce na kredki dla córek), dorzuciłam coś znalezionego w garażu (mam tam spory zapas materiałów, kupionych i otrzymanych w spadku :P) i szybko uszyłam etui – tym razem wymierzyłam porządnie, dzięki temu starczyło miejsca na wszystkie kredki z opakowania. Całość wykończyłam oczywiście na DLWC, gdzie na warsztacie u Stefy skorzystałam z chwili wolnego czasu (Stefa tłumaczyła podstawy maszyny, zakładanie igły, nitki, itp :P), kupiłam pasującą wstążkę, doszyłam wszystko i wyprasowałam 🙂 Jak zwykle zdjęcia robiła mi Zuza – dziękuję! 🙂

Co prawda całość kłuje w oczy różowym kolorem, ale mi się podoba 🙂 Solenizantka na pewno lubi ten kolor. Mam też nadzieję, że przyda jej się taki gadżet – bo w sumie nawet nie zapytałam o to. Teraz powinnam w końcu uszyć pokrowce dla moich córek – jednej już by się przydał na wyjazd, ale jak zwykle nie wyrobiłam się z nim -_-‚.

LOANA_PokrowiecMaja_01 LOANA_PokrowiecMaja_02 LOANA_PokrowiecMaja_03

 

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

