Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

57. Spódniczka na urodziny Ingi.

w dniu 20 lipca 2013

Moja córka w końcu doczekała się zaproszenia na urodziny koleżanki z grupy przedszkolnej 🙂 Bardzo się ucieszyłam. Jednocześnie dowiedziałam się, że to przyjęcie urodzinowe jest jednocześnie pożegnalnym, bo Inga wyprowadza się w inne rejony Wrocławia – to mnie zasmuciło 😦

Same urodziny odbywały się 6 lipca, w dniu, kiedy wszyscy chcieli robić urodziny (dostaliśmy trzy zaproszenia) albo spotkania (dwa zaproszenia na wyjście na miasto wieczorem) i jednocześnie odbywały się Dolnośląskie Warsztaty Craftowe, o których napiszę w osobnym poście. Innymi słowy miałam ciężki orzech do zgryzienia co wybrać – ostatecznie oprócz pobytu na warsztatach pojechałam z Izą na dwie imprezy urodzinowe.

Jedna to właśnie urodziny Ingi. Nie miałam pomysłu na prezent, a tydzień wcześniej przeczytałam, że Róża Rozpruwacz prowadzi na początku lipca fajne warsztaty szyciowe z rzeczami dla dzieci. I tak w środę można się było nauczyć szyć prostą spódniczkę dla dziewczynki z falbanką, troczkami i z kieszeniami. I cała spódniczka była wykonana z materiałów z Cottonhill! Szybko ustaliłam, jakie są wymagania Ingi i zdecydowałam się wybrać do Róży. Inga zadecydowała, że spódniczka ma być krótka, jasna, najlepiej różowa lub czerwona. I taką zrobiłam 🙂

Na warsztatach spotkałam drugą mamę, Anię, która szyła spódniczkę dla swojej córki. Po dłuuugiej chwili wybierania zdecydowałyśmy się na dwa materiały – czerwony w kropki oraz niebieski w różowe i czerwone truskawki, tylko miałyśmy na odwrót podstawy i wykończenia. Było dużo zabawy z wymierzeniem, wykrojeniem, prasowaniem (notorycznie prasowałam na wyłączonym żelazku :P), po raz pierwszy skorzystałam z overlocka (ale fajnie się szyje!), a biedna Róża została przez nas po godzinach, bo byłyśmy bardzo zdeterminowane i chciałyśmy wszystko skończyć. Ale Róża jest bardzo miła i pokazywała wszystko, uczyła, poprawiała, doradzała bez żadnego problemu. I powiedziała, że możemy siedzieć ile chcemy 🙂 Bardzo dziękuję Róży za nauke i Ani za towarzystwo na warsztatach 🙂

Spódniczkę wręczyłyśmy Indze na imprezie w parku i z tego co wiem, bardzo jej się podoba. Zdjęcia zrobiła mi Zuza, na DLWC, bo ja zapomniałam z domu aparatu,a musiałam spódniczkę jeszcze wyprasować przed oddaniem.

LOANA_SpódniczkadlaIngi_01

Kilka zdjęć dostałam również od Mamy Ingi. Wrzucę jak obrobię 🙂

 

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

