Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

56. Album ślubny dla Cioci Ani – wykonany przez Zuzę :)

w dniu 15 lipca 2013

W czerwcu odwiedziłam Warszawę, gdzie spędziłam ciekawy czas u Zuzy, z siostrą i chorymi dziećmi 😛 Przy okazji wizytowałam również Ciocię Anię, dla której w prezencie przygotowałyśmy z Zuzą albumik. W środku są zdjęcia z mojego ślubu – dość nieaktualne już, ale jakoś nigdy nie dojrzałam do tego, żeby te fotki po rodzinie porozsyłać. Moja siostra Kasia zajęła się edycją zdjęć i dzięki temu wyszły fajnie postarzane. Zuza natomiast zrobiła w sumie całą resztę – tzn. ona jest wykonawczynią albumu, ja jej tylko pomagałam. Ogromnie Zuzie za to dziękuję!

Album został wykonany na papierach Galerii Rae – seria z koronkami. Podstawa to przycięta birmata, a ozdobiony został tasiemkami i wzorami z wykrojników. Do wycięcia wzorów zużyłyśmy piękny perłowy papier. Okładkę wymyśliła i wykonała w całości Zuza.  Album wyszedł ślicznie, zdjęcia (robione w wielkim pośpiechu) w żadnym wypadku nie oddają uroku użytego papieru. Jeszcze raz bardzo dziękuję Kasi i Zuzie za album 🙂

LOANA_AlbumSlubny_okladka

LOANA_AlbumSlubny_01 LOANA_AlbumSlubny_02 LOANA_AlbumSlubny_03

One response to “56. Album ślubny dla Cioci Ani – wykonany przez Zuzę :)

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

