Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

55. Segregator na notatki i pomysły – na zielone wezwanie na KD.

w dniu 28 czerwca 2013

Ostatnio znowu przypomniały mi się stare dobre czasy, kiedy zajmowałam się strojami z innych epok. A to wszystko po przeczytaniu relacji z renecyjnego pikniku, na który wybrały się dziewczyny z kilku blogów – relację można przeczytać na stronie krynolina-spis.blogspot.pl. Pozazdrościłam fajnej imprezy i stwierdziłam, że na następny zlot już muszę się wybrać! I mieć oczywiście uszyty strój 😛

Niestety, okazało się, że następna impreza jest już pod koniec lipca, akurat wtedy, kiedy nie mogę na niej być 😦 Strasznie mi smutno z tego powodu i pocieszam się tym, że przecież i tak nie mam jeszcze nic gotowego – w końcu zawsze trzeba znajdywać pozytywy sytuacji ;P

Stroju gotowego nie mam, ale już sporo na jego temat omówiłam z Fobmróweczką, która ma bardzo fajny blog i świetnie szyje (ręcznie!). I jest bardzo pomocną dziewczyną – odpowiada na wszystkie moje głupie pytania i odpisuje na moje przydługawe maile – za co ogromnie jej dziękuję 🙂

Ona właśnie doradziła mi, żebym sobie założyła zeszyt, w którym notować będę informacje dotyczące strojów, materiałów, inspiracji, adresy blogów, wymiary i potrzebne tkaniny, itp. Taki notatnik. Postanowiłam użyć do tego celu segregatora,  bo często mam ochotę coś wpiąć – to łatwiejsze niż klejenie 😛

Praca jest mocno recyclingowa, segregator leżał już długo na półce i się kurzył, kartka z Sissi była mocno pogięta i podniszczona, sporo dodatków to jakieś resztki dostane od kogoś 😛 Całość jest płaska na ile się dało, bo nie przepadam w użytkowych przedmiotach za wystającymi cześciami. I praca jest mocno zielona, w końcu użyłam zielonego segregatora – zgłaszam ją na zielone wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego. W środku zamontowałam gumeczkę, trzymaną przez trzy ćwieki – to po to, żeby móc włożyć ołówek i długopis 🙂

Edit – starałam się zrobić ładne zdjęcia i co? I nie złapałam koloru 😦 Oprócz pocztówki i jaskółki wszystko jest w różnych odcieniach zielenii – ale nie widać tego na zdjęciu 😦

LOANA_ZielonySegregator_01 LOANA_ZielonySegregator_02 LOANA_ZielonySegregator_gumeczka

2 responses to “55. Segregator na notatki i pomysły – na zielone wezwanie na KD.

  1. DOBROSŁAWA pisze:

    Loana , jaki sliczny notes!

  2. Fobmroweczka pisze:

    stanowczo zbyt rzadko do ciebie wpadam … muszę w końcu dodać cię do blogrolla 😉 Niestety, mój pomysłowy zeszyt jest po prostu brzydki – zwykły zeszyt tekturowy z księgarni ;p

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

