Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

54. Wyróżnienie od poTwornej Pauliny :)

w dniu 17 czerwca 2013

Dawno, dawno temu (aż wstyd się przyznać, jak dawno O_o) dostałam od Pauliny z bloga http://moje-potwory.blogspot.com/ wyróżnienie Liebster Blog. Przyznam, że kojarzę takie wyróżnienia, w końcu po blogach chodzę i obserwuję, ale nie spodziewałam się, że i ja takie dostanę 🙂 Paulinie BARDZO za nie DZIĘKUJĘ! 🙂

I jednocześnie przepraszam, że tak długo się za nie zabierałam – chciałam stworzyć sobie listę 11 blogów, ale nie poszło mi – ja zwykle czytam blogi linkowane przez innych, czyli już dobrze znane w necie, a co za tym idzie wyróżnione już dawno 😛 W sumie zdecydowałam się wyróżnić te, które od początku planowałam i nie szukać nic na siłę.

Ale od początku, czyli najpierw zestaw pytań od Pauliny:

1. Ulubiona piosenka?

Chyba nie mam. Do śpiewania to „Stokrotka”, „Laleczka z saskiej porcelany” i „Ballada o krzyżowcu”. Lubię słuchać Haddawaya „What is love” oraz kilka nowszych. Lubię też „Odę do radości” 🙂 Ale jednej nie umiem wymienić.

2. Coca-cola czy Pepsi?

W sumie bez różnicy, nie za bardzo umiem poznać. I tak piję zwykle Colę Light z Biedronki lub Lidla 😛
3. Pierwsza uszyta rzecz?

Sukienka dla lalki, jak byłam mała. A potem długo, długo nic – z tego co pamiętam, to moją pierwszą całkowicie samodzielną i uszytą od podstaw rzeczą jest czarna peleryna. Szkoda, że do dzisiaj niewykończona, ale rozwaliłam na niej starego Łucznika (silnik się spalił), a moja najnowsza maszyna Silverka też nie dała rady i nadal peleryna ma strzępiące się brzegi szwów…

4. Ulubiony serial?

Nie oglądam dużo seriali. Bo mają dużo odcinków i zajmują czas. Ale kiedyś oglądałam bardzo dużo anime (moje ulubione to Lady Oscar, Princess Tutu, Sailor Moon) oraz seriale kostiumowe (kocham Pride&Prejudice 1995, Sense&Sensibility serial).
5. Tkaniny wzorzyste czy jednokolorowe?

Podobają mi się wzorzyste, ale nie umiem ich wykorzystywać ani łączyć. Więc niestety zwykle wygrywają jednokolorowe. Bo ja ogólnie lubię stonowane, poukładane rzeczy 😛
6. Ulubiona postać z kreskówki?

Nooo, to mogłabym pisać i pisać 😛 Tak na szybko przychodzą mi na myśl oczywiście bohaterowie Lady Oscar – Oscar i Andre, ale o nich jakoś nie umiem myśleć bez nutki goryczy. Ale bardzo lubię też Pricess Tutu i Fakira (raju, kto mu tak przetłumaczył to imię -_-‚), lubię Zorra z anime. Kocham Totoro! 🙂 Sailorki są super, Muminki z Włóczykijem też. Nie, no dużo tego – przyjmijmy, że ja po prostu lubię bajki 🙂

7. Sukienki czy spodnie?

Bardzo podobają mi się sukienki, uważam, że są kobiecie i podkreślają urodę. No, ale ponieważ uroda to nie jest moja cecha to oczywiście noszę zwykle spodnie 😛 Czarne, zwykłe spodnie.
8. Realizm czy fantastyka?

W życiu to wolę realizm, ale przy czytaniu preferuję fantastykę. Również w wersji dla kobiet, czyli romanse 😉 Co nie zmienia faktu, że bardzo lubię bawić się w przebieranki i wprowadzać do realnego życia trochę fantazji 🙂

9. Woodstock czy Mayday?

Tak bez sprawdzania w necie pierwsze skojarzenia to: Woodstock – festiwal z ciężkawą muzyką, dużo błota i rozpasanej młodzieży – byłam raz i w sumie mi starczy, nie moje klimaty :P; Mayday – spektakl w teatrze, świetna komedia pomyłek – bardzo mi się podobała. Ale nie rozumiem, jak mogłabym pomiędzy nimi wybierać, bo nie widzę związku. Więc odpowiedź brzmi – nie wiem 😛

10. Szycie zabawek/dekoracji/ozdób czy zwykłych ciuchów?

Ciuchy, niekoniecznie zwykłe, potem ozdoby i dekoracje. Ale jedno nie wyklucza drugiego, chociaż ja po prostu lubię PRAKTYCZNE rzeczy 😛
11. W wolny dzień wolisz pracować czy leniuchować?
No jak jest wolny to pewnie, że wolę nie pracować, a zajmować się np hobby. Czyli może niekoniecznie leniuchować (a da się to robić mając dwójkę małych dzieci O_o). Ale jako księgowa muszę mieć jakąś odskocznię od codzienności 😛

 

I moje pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor.

2. Podaj proszę film, który nastraja Cię pozytywnie.

3. Kim chciałeś zostać w młodości?

4. Jakie jest Twoje ulubione ciasto?

5. Z jakiego prezentu najbardziej byś się ucieszyła?

6. Jakie znasz języki obce?

(bosz, za dużo tych pytań :P)

7. Na jakich forach można Cię spotkać?

8. Podróż Twojego życia będzie do…?

9. Ulubiony męski bohater?

10. Ulubiona żeńska bohaterka?

11. Ulubiony kwiat?

 

A wyróżniam blogi:

http://artystyczne-rekoczyny.blogspot.com/

http://malinatworzy.blogspot.com/

http://pierwsze-wrazenia.blogspot.com/
http://www.krulik.pl/

http://katrinowescrapy.blogspot.com/

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

