Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

52. Scrap-lift „True Beauty” z Izą

w dniu 22 maja 2013

Nudnawo się robi na blogu, tylko skrapy prezentuję 😛 Jakoś tak wychodzi mi ostatnio. Tego skrapa zrobiłam na szybko u Krulika. Strasznie spodobała mi się jej praca, która okazała się być liftem pracy Marianne Johansson. Na Facebooku jest grupa Liftogra, która zajmuje się właśnie liftowaniem różnych skrapów  i stamtąd Krulik wyciągnęła tą inspirację 🙂

Najbardziej w pracy spodobały mi się kolory, ale niestety, nie udało mi się ich skopiować 😦 W sumie wzorowałam się na pracy Krulika, a nie na oryginale, bo nie chciało mi się komputera z wzorem włączać 😛 Wybrałam zielone zdjęcie Izy, ale do niego bardzo dopasował mi kolor różowy. Krulik bardzo mi pomogła przy skrapie, nawet nie zabiła mnie za zużycie jej dużej ilości mgiełek – dopiero uczę się ich używać i średnio mi to idzie.  Nazwa skrapa to jak zwykle napis otrzymany od Krulika. Aniu – bardzo dziękuję za pomoc, inspirację i materiały!

Loana_Scrap_TrueBeauty Loana_Skrap_TrueBeauty

 

One response to “52. Scrap-lift „True Beauty” z Izą

  1. Katrina pisze:

    Przepiękny scrap! Cudne kolorki, świetnie dobrane do zdjęcia! 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

