Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

50. Scrap „Złe geny” i pastelowa karteczka dla Hani

w dniu 8 Maj 2013

Na wspomnianym w poprzednim poście kwietniowym spotkaniu Kwiatu Dolnośląskiego zrobiłam jeszcze jednego scrapa. Użyłam zdjęcia ze starych dobrych czasów, kiedy to razem z kolegami z Grupy Fanzinowej bawiliśmy się w próby nakręcenia filmu (sam film nigdy nie powstał). Oczywiście odpowiedniego filmu, stąd te ciekawe przebrania Cartmana, Magnusa i Issa… Sam scrap jest trochę recyklingowy, wykorzystałam dużo resztek papierów (bo takie miałam na spotkaniu :P), użyłam szarej wstążeczki. W pracy jak zwykle pomagała mi Krulik, od której dostałam napis wycięty z gazety (a taki nam pasował do zdjęcia :P) oraz która poprawiła mojego poukładanego i równego scrapa i pomazała mi całą kartkę białą farbą 😛 Jak coś mam dzięki temu jej odciski palców 😉 Nie jest to może arcydzieło, ale przynajmniej mam oprawę do tego fajnego zdjęcia 🙂

LOANA_Skrap_ZleGeny

Dzięki Krulikowi zrobiłam również karteczkę na pierwsze urodziny Hani, córki mojego kuzyna. Karteczka miała być na wyzwanie pastelowe, stąd zachowane kolory. Papiery dostałam od Krulika oczywiście, ona ma takie fajne babeczki 😛

 

LOANA_KartkaPastelowaHaniai_01

Dodatkowo w środku Iza narysowała dla Hani królewnę – miała mało czasu, więc pewnie dlatego taka mało szczegółowa 😉

LOANA_KartkaPastelowaHaniai_02

 

3 responses to “50. Scrap „Złe geny” i pastelowa karteczka dla Hani

  1. Krulik - Anna pisze:

    I znowu wszystko na mnie…. 😀 Ja tam chciałam jeszcze więcej pomazać 😀 a babeczkę widzę, że fajnie podrasowałaś. Super wyszła!

    • joannaloana pisze:

      Hehe, wiem, że praca zrobiła się ciekawsza i taka bardziej skrapowa, ale jak spojrzałam na zdjęcie po przerwie to stwierdziłam, że jednak widać obcą rękę, bo ja nie umiem tak robić 😛 Po prostu te maźnięcia nie są symetryczne i proste 😉 Ale bardzo dziękuję Ci za pomoc, również w robieniu zdjęć, o czym zapomniałam napisać 🙂
      Babeczce dodałam lukrowe kuleczki, żeby była smaczniejsza 🙂 Szkoda, że kolory wyszły takie nie do końca prawdziwe, ale zdjęcie robiłam nad ranem przed włożeniem kartki do koperty, słońca wtedy nie było 😦

  2. iss pisze:

    Te złe geny to pewnie z GMO. Ot co!

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

