Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

49. Skrap z Katzem „So Sweet”.

w dniu 17 kwietnia 2013

W niedzięlę odbyło się kolejne spotkanie Kwiatu Dolnośląskiego. Było jak zwykle super, a opis można przeczytać tutaj. Na spotkaniu zrobiłam dwa skrapy – jak na mnie to ogromna ilość 😛 Ale miałam zdjęcia do zużycia (zamokły w garażu, w kartonowym pudle :() i chęci oraz czas – najlepsza mieszanka 😉 Zdjęcia scrapów zrobiła Krulik, której bardzo dziękuję!

Pierwszy skrap zrobiłam do mapki ze Scrap-Mapki#27 . Wykorzystałam zdjęcie z moim kolegą Katzem, które zostało zrobione podczas imprezy w Klubie Caladan dawno, dawno temu. Na scrapie wykorzystałam media (m.in. pastę, która oczywiście pofalowała tło -_-‚), ale ponieważ psikałam w sumie pierwszy raz, to wyszło mi to średnio… natomiast mogę przyznać, że mgiełki od Ayedy są super mocne O_O nie spodziewałam się po nich takiego mocnego koloru.Loana_Scrap_SweetKatze Loana_Scrap_SweetKatze

Tytuł skrapa nawiązuje do starych dobrych czasów, kiedy to byliśmy młodzi i piękni i wszystko było takie fajne i słodkie 😉  Po zrobieniu zdjęcia skrapowi dołożyłam mały journaling, ale niestety nadal nie mogę sobie przypomnieć orientacyjnej daty – kiedy to mogło być? Katze, może Ty pamiętasz lepiej?

Pierwszego scrapa zgłaszam na wyzwanie bloga ScrapMapka#27, a drugiego opublikuję w osobnym poście :).

2 responses to “49. Skrap z Katzem „So Sweet”.

  1. Loana! Super scrap! Robisz się coraz lepsza w te klocki 🙂

    • joannaloana pisze:

      Dziękuję, dziękuję 🙂 Jeszcze parę lat i może wyjdę na ludzi 😉 Ale podoba mi się robienie skrapów – fajna zabawa. Gorzej z ich przechowywaniem…

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

