Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

48. Etui na kredki dla Tymka

w dniu 16 kwietnia 2013

W marcu mój bratanek skończył 3 lata. Z tej okazji przygotowałam dla Tymka prezent – wybrałam etui na kredki, żeby mógł je sobie przewozić, kiedy będzie się wybierał z dziadkiem na wakacje 🙂 Materiał w samochody (Tymek jest fanem aut) kupiłam w firmie CottonHill – sklep polecam, ma naprawdę duży wybór ładnych tkanin, a pani sprzedawczyni jest ogromnie miła i dbająca o klienta.

Pokrowiec szyłam w pośpiechu, stąd wynikła pomyłka w liczeniu i zabrakło miejsca na ostatnią, osiemnastą kredkę 😦 Ale oprócz tego wszystko wyszło w porządku, kredki z etui nie wypadają, wiązanie trzyma mocno i spokojnie można wozić komplet kredek (z temperówką :P) ze sobą. Zdjęcia robiła dla mnie Mama Tymka – Monika, której bardzo dziękuję! 🙂

LOANA_PokrowiecKredki_Tymek_1 LOANA_PokrowiecKredki_Tymek_3LOANA_PokrowiecKredki_Tymek_2

2 responses to “48. Etui na kredki dla Tymka

  1. Krulik - Anna pisze:

    Widziałam na żywo i jest super! jak będę mieć urodziny też mi możesz taki uszyć 😀

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

