Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

47. Święta, święta i po świętach…

w dniu 8 kwietnia 2013

a ja nie zdążyłam pokazać na blogu kartek z okazji Wielkanocy. Robiłam „na szybko”, z dziećmi obok, więc nie są specjalnie skomplikowane, ale są całkiem kolorowe. A takie chciałam, bo ta zima za oknami daje mi już w kość -_-‚.

Część kartek zrobiłam korzystając z papierów od Krulika, której serdecznie dziękuję. I jej dedykuję również kartkę z królikiem-ninja 😉

Loana - kartki wielkanocne Loana - kartki wielkanocne 

 

 

 

Przy dwóch wykorzystałam brokat, który kupiła mi koleżanka z osiedla, Marta-Zosieńka (dziękuję!). Lubię brokat, ale niestety lubią go też moje dzieci… więc za każdym razem, jak go wyciągam, to potem przez tydzień sprzątam – brokat jest wszędzie 😛

Loana - kartki wielkanocne Loana - kartki wielkanocne

Wykorzystałam również kupione dawno temu wycinanki we wzorki królików i kur – muszę przyznać, że te gotowce są bardzo wygodne 🙂

Loana - kartki wielkanocne Loana - kartki wielkanocne

0 responses to “47. Święta, święta i po świętach…

  1. madi-79@wp.pl pisze:

    sa piękne

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

