Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

46. Wpis do przepiśnika Wikuchy

w dniu 21 marca 2013

Pusto na blogu, bo i nie mam co pokazać 😦 Tzn. nie jest tak źle, że nic nie robię – ale nie będę się przecież chwalić zwykłymi poszewkami na poduszki czy wałkiem pod głowę – bo to też nic specjalnego. Kartek na święta żadnych jeszcze nie mam i pewnie mieć nie będę, ale chciałam pokazać wpis do przepiśnika Wikuchy.

Przepiśnik dostałam daaawno temu, ale jeszcze nie oddałam właścicielce – wstyd się przyznać, że ciągle o nim zapominałam. Ale może na najbliższym spotkaniu KD w końcu puszczę do dalej, bo jest jeszcze miejsce na wpis. Przepiśnik Wikuchy jest sałatkowy – wpisałam więc do niego moją ulubioną, masakrycznie kaloryczną sałatkę tuńczykową . Wykorzystałam wykrojone papiery od Krulika – przyznam, że te wzory „tildowe” są śliczne, ale jakieś takie ciężkie do wykorzystania, bo mocne. Najbardziej mi do nich pasował kolor biały, a przecież nie o to chodzi, żebym miała pracę minimalistyczną 😛 Jestem całkiem zadowolona z tego, jak wybrnęłam – praca nie jest przeładowana, a kolory nawet dopasowane 🙂 Mam nadzieję, że Wikuszy wpis się spodoba, chociaż w porównaniu z innymi nie wypada specjalnie 😛

Loana - wpis do przepisnika Wikuchy

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

