Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

45. Album dla Alison :)

w dniu 4 marca 2013

Na Gwiazdkę postanowiłam zrobić drugi album, w prezencie dla Alison. Alison to jedna z współtwórczyń i silnik napędowy (sądząc po ilości postów) forum Halsztuk, które uważam za swój internetowy dom 🙂 Większość forumek znam osobiście, spotykamy się na zlotach i nie tylko – bardzo lubię wszystkie babeczki i adminów tego forum. A Alison wspominam szczególnie dobrze, ponieważ to taka nasza „Matka Przedłużona” 🙂 I dla niej zrobiłam specjalny, pamiątkowy album ze zdjęciami forumowiczów – oczywiście tylko tymi, którzy zgodzili się na uczestnictwo w projekcie 🙂

Najpierw pozbierałam zdjęcia, wywołałam, poukładałam na stronach (kierowałam się głównie tematyką zdjęć lub kolorami) i przystąpiłam do ozdabiania całości. Myślałam, że album ze zdjęciami będzie prostszy do wykonania niż taki pusty, ale niekoniecznie tak jest 😛 Z kilku stron jestem dumna („obrazy”), kilka wyszło mi gorzej w moim odczuciu, ale ogólnie jestem zadowolona z efektu – album jest kolorowy i wesoły. Jak zwykle w wybieraniu papierów i ozdabianiu pomagała mi Zuza i Malina, a w samym wykonaniu Usa, Krulik i Kartkomania, którym BARDZO DZIĘKUJĘ!

Prezent dojechał szczęśliwie do Ali i spodobał się, chociaż pierwsza reakcja trochę mnie zaskoczyła 😛 Mam nadzieję, że pozostanie fajną pamiątką nawet za te X-dziesiąt lat, kiedy niekoniecznie będziemy miały kontakt, ale na pewno będziemy się dobrze wspominać 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 responses to “45. Album dla Alison :)

  1. Pamiętam, pamiętam 🙂 Super wyszedł!

  2. Paulina pisze:

    Jaki miły prezent! Bardzo ładnie wykończony 🙂

  3. Do you made it by yourself? All of them? ❤

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

