Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

44. Drugi bal karnawałowy Izabeli :)

w dniu 23 lutego 2013

Miałam opublikować najpierw post o albumie dla Alison, ale niestety ciągle czekam na przeróbkę zdjęć, dlatego najpierw pochwalę się strojem, który uszyłam dla Izy na bal w przedszkolu. Jak zwykle chciałam, żeby strój był „księżniczkowaty”, ale nietypowy. Wybrałam sobie wzór i muszę przyznać, że nawet wyszło podobnie 🙂

Strój Izy składa się z małej krynoliny, którą szyłam dwa razy (pierwszy projekt bardzo źle się układał), spódnicy i bluzeczki. Jak zwykle szycie zajęło mi więcej czasu niż przewidywałam i jak zwykle miałam więcej dziwnych przygód niż chciałam 😛 Bo najpierw to dwukrotne szycie krynoliny. Potem spódnica zapinana na guziki, która strasznie spadała – Iza nie ma jeszcze zaznaczonej talii, to było oczywiste, szkoda, że nie wpadłam na to wcześniej -_-‚. Potem szycie na ostatnią chwilę bluzeczki z mocno przerobionego wykroju z Burdy – musiałam szukać osobno wykroju na rękawki-bufki i są one dość ciasnawe, pani w sklepie w Magnolii sprzedała mi zamek kryty do bluzki (bo o taki poprosiłam), tylko nierozdzielczy, więc nie da się bluzki normalnie założyć. A na dokładkę na sam koniec wyszło, że kupiona w tej Magnolii satynowa wstążka strasznie farbuje i robi zacieki na białej satynie! Brrr, naprawdę miałam już trochę dosyć, dobrze, że nie szyłam tej bluzki tak, jak powinna wyglądać w oryginale, czyli cała marszczona, bo chyba bym się zapłakała, że tyle pracy na marne poszło. Ale na szczęście udało się skończyć na czas i Iza wystąpiła na balu w pełnym przebraniu. Broszkę (prześliczną!) zrobiła mi na zamówienie Zuza, której bardzo dziękuję! Zamiast szarfy w pasie zawiązałam Izie chustę, niestety nie miałam już czasu szyć coś bardziej oryginalnego. No i nie uszyłam halki 😦

Zdjęcia z różnych lokalizacji, ponieważ nie udało się zrobić Izie ładnych fotek na balu. Ciekawa jestem, czy ktoś zgadnie, jaki strój skopiowałam dla Izy 🙂 Dla tych, co nie będą wiedzieli (a na razie tylko jedna osoba domyśliła się pierwowzoru :P) kadr z filmu 🙂

Suknia Izy Suknia Izy Suknia IzySuknia IzySuknia Izy

8 responses to “44. Drugi bal karnawałowy Izabeli :)

  1. Paulina pisze:

    Jestem pełna podziwu! Strój wyszedł lepiej niż w oryginale! Baaardzo mi się podoba 🙂

    • joannaloana pisze:

      Bardzo dziękuję! Mi również strój się podoba mimo oczywistych braków 😛 A co najważniejsze podoba się Izie. Fajnie szyć dla dziecka, mało materiałów potrzeba 😛 Tylko do przedszkola musiałam cały strój zszyć ze sobą, żeby spódnica nie spadała 🙂

  2. Fanturia pisze:

    Klasyka 😀 Iza wygląda przepięknie 🙂

  3. Fobmroweczka pisze:

    Od razu domyśliłam się że Scarlett, jak tylko zobaczyłam bluzkę! Ślicznie wyglądała;) Niedługo mam zamiar wziąć sie za uszycie regencyjnego kompletu dla mojej 4letniej „siostrzenicy” (nie mam siostry, tylko kuzynki ;))

    • joannaloana pisze:

      Ooo, a jaki ma rozmiar? Może połączymy siły i wspólnie stworzymy wykrój? Iza lubi się przebierać, więc chętnie jej szyję stroje 🙂

      • Fobmroweczka pisze:

        Przeszarżowałam z wiekiem, Agusia ma 2 i pół roku, prawie trzy, i według mojej mamy ma własnie i wzrost i figurę przeciętnego 3 letniego dziecka 😉 Wezmę wymiary z burdy (ewentualnie o wzrost Agi dowiem się od mojej mamy, która już na nią szyła) i na tej podstawie skonstruuję sukieneczkę z nogawkami i halką 😉 Jako że już na dziecko szyłaś byłabym wdzięczna potem za poprawki i rady, czego nie powinno być, a co się w takim stroju przyda 😉

  4. Fobmroweczka pisze:

    No i oczywiście, jak będę projektować, to strój przyszłościowy, aby rósł z dzieckiem!

  5. Lexie's Art pisze:

    Kolejne cudeńko 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

