Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

43. Pierwszy album do zdjęć – dla Lady Kasiek

w dniu 24 stycznia 2013

Z zamiarem zrobienia albumu do zdjęć całkowicie od podstaw nosiłam się już od dawna. W tym celu kupowałam odpowiednie materiały oraz poszłam na warsztaty w czasie IIJDWC do Wikuchy. Ciągle brakowało mi jednak małego „kopa”, żeby w końcu usiąść i zrobić. Ale ponieważ zgłosiłam swoją chęć udziału w wymianie prezentów pod nazwą „Forumowa Gwiazdka” na forum Z Południa na Północ, dostałam tego „kopa”. Wylosowałam koleżankę LadyKasiek, która zna więcej robótkowych technik niż ja, ale akurat scrapbookingiem się nie zajmuje – czyli album był dla niej idealnym prezentem 🙂

Powoli zabrałam się do roboty: pokroiłam birmatę (za którą dziękuję Krulikowi!), podobierałam odpowiednie papiery (w sumie z jednej kolekcji), dodatki, dziesięć razy zmieniałam koncepcję ;), ale w końcu zabrałam się za przyklejanie (taśmą od Krulika – dziękuję! :)). W międzyczasie konsultowałam się jak zwykle z Zuzą  (której dziękuje za podpowiedzi i pomoc w przygotowaniu okładki oraz udostępnione materiały :)) Po przyklejeniu i zdobieniu całości podziurkowałam album urządzeniem kaletniczym do robienia dziurek z Lidla, potuszowałam brzegi i spięłam. Tadaa, gotowe – opis jest krótki, ale w rzeczywiśtości zrobienie tego albumu zajęło mi naprawdę dużo czasu O_o Byłam zaskoczona, że aż tyle, to w końcu mały format (15×15). No i nie miałam do niego zdjęć, więc też nie mogłam dołożyć dużo ozdób, żeby fotki się jeszcze zmieściły 😛

Mam nadzieję, że Kaśkowi album się przyda i wklei do niego zdjęcia przynoszące dobre wspomnienia 🙂 (i że kiedyś dorobi się aparatu i wyśle mi zdjęcia lepszej jakości :P)

3 responses to “43. Pierwszy album do zdjęć – dla Lady Kasiek

  1. Paulina pisze:

    Prześliczny album! Widać, że dużo pracy włożyłaś w jego zrobienie 🙂

  2. Kasiek pisze:

    Album jest Mega!!! Na żywo jest jeszcze piękniejszy. I Kasiek żywi podziw dla scrapbookingu i ręce oraz pierś jej opadła z wrażenia. Nie tylko jej bo Albumem się chwalę każdemu 😀

    A dobór wyjątkowych zdjęć – to będzie wyzwanie 🙂

    Dziękuję :*

  3. Krulik - Anna pisze:

    to prawda, że na żywo zdecydowanie piękniejszy 🙂 a nawet nie wiedziałam, że miałam tak duży wpływ na powstanie tego albumu 😀

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

