Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

41. Tildowy królik z warsztatów Stefy.

w dniu 3 stycznia 2013

Kiedyś napisałam, że jak tylko skończę szyć królika wykonanego na warsztatach u Stefy w czasie II Letnich Dolnośląskich Warsztatów Craftowych to poświęcę mu posta. Przyszła zima i w końcu „nadejszla wiekompomna chwila”, czyli królik ma swoją premierę…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nie powiem, trochę czasu mi on zajął. Nawet nie sam królik, bo tego skończyłam parę tygodni po warsztatach – musiałam od nowa przyszyć mu nogi  i przygotować uszy. Ale biedak czekał na ubranka. Od początku przeznaczyłam go w prezencie dla mojej starszej córki Izy, postanowiłam więc uszyć mu coś podobnego do jakiegoś stroju Izy. Wybrałam oczywiście dość skomplikowaną kieckę – strój carewny, który uszyłam na bal karnawałowy w przedszkolu. Królik został króliczką i po długim czasie doczekał się sukienki (ta wstążka specjalnie jest taka „pognieciona” i tego się będę trzymać, bo czwarty raz nie zamierzam jej pruć już :P), bluzeczki ze zdobionymi mankietami oraz kokosznika wiązanego długimi czerwonymi wstążkami. Strój oczywiście całkowicie zdejmowalny, bo tego akurat w Tildach nie lubię, że mają ciuchy zaszywane na sobie -_-‚. Kokosznik wykonałam z tektury, ozdobiła go moja koleżanka Zuza, z tyłu ma doczepiany osobno welon. Myślę, że całość wyszła całkiem podobnie – najważniejsze, że Izie się podoba. I że Zuza już nie musi oglądać procesu tworzenia, bo trochę miała dosyć, tyle to trwało 😉 Dziękuję Zuzie za pomoc oraz materiały na naszyjnik! 🙂

Tutaj jeszcze zdjęcia ciuszków, gołego królika i zbliżenie kokosznika:

Loana - Królik TildaLoana - królik TildaLoana - Królik Tilda

4 responses to “41. Tildowy królik z warsztatów Stefy.

  1. madi79 pisze:

    Moja droga spisałaś się. Wyszło pięknie. Cieszę się z tej PREMIERY bo mój królik znajdzie sobie narzeczoną

  2. Paulina pisze:

    Świetny ten królik! Od razu przyszło mi do głowy jak fajnie można by ustroić mieszkanie na Wielkanoc : Przebranko wyszło Ci rewelacyjnie, idealna kopia stroju Twojej Córki 🙂 Fajnie, że można je zdejmować. Można uszyć nowe stroje żeby Króliczka miała się w co przebrać 🙂

  3. robotkistefci pisze:

    Ale styl! Jestem pod wrazeniem. Wyobraźnia i pomysłowość ludzka nie ma granic:) nigdy bym nie wpadła żeby ubrać tak królika:)

  4. Lexie's Art pisze:

    Królik do pary z Młodą Damą 😉

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

