Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

40. „Hipsterska” torba szmaciana dla El :)

w dniu 1 grudnia 2012

Czas leci, pracy dużo, nie ma kiedy postów przygotować. Tzn. mam skończonych kilka rzeczy, ale z powodu ciemności nie wychodzą mi zdjęcia 😦 Ale, żeby nie było pusto na blogu, to mimo wszystko publikuję takie, jakie mam. EDIT – Elbereth wysłała mi zdjęcia w lepszej jakości – i takie pokazuję 🙂 Dziękuję El!

Dzisiaj chciałam pokazać torbę na zakupy, jaką przygotowałam mojej koleżance Elbereth. Obraca się ona w kręgu ludzi mocno związanych z filmem i ogólnie pojętą kulturą. I od niej nauczyłam się słowa, określającego nowy trend – tj. bycie hipsterem. Najprawdopodobniej nie do końca rozumiem ideę tego trendu, ale bardzo mnie on rozbawił. Kiedyś postanowiłam przygotować dla El prezent z haftem Audrey Hepburn (ulubiona aktorka El), ale nie miałam pomysłu, do czego mogłabym wykorzystać taki motyw. Teraz przyszła mi do głowy zwykła szmaciana torba na zakupy – ale ozdobiona haftem, czyli taka „hipsterska” 😉  Hafcik rozpoczęłam zaraz po wakacjach (wyszywałam mulinami, które dostałam od Zuzy, za co ogromnie jej dziękuję!), w październiku skończyłam, a samą torbę szyłam oczywiście dzień przed urodzinami… Ponieważ brakowało mi odpowiednich „szmacianych” materiałów wykorzystałam kawałek dzianiny w kratkę (którą dostałam na ostatnim zlocie Dollplazy – ogromnie dziękuję!). Całość ozdobiłam czarną taśmą. Torba jest prosta, mocna, bez podszewki, a żeby było łatwiej znaleźć ją w torebce dorobiłam do niej również mały pokrowiec. Mam nadzieję, że El prezent się przyda 🙂

Lomogram_2012-12-08_01-15-40-PM WP_000757 WP_000761

6 responses to “40. „Hipsterska” torba szmaciana dla El :)

  1. Krulik - Anna pisze:

    Świetna jest ta torba!!

  2. czarownica pisze:

    Śliczna ta torba. Jako torboholiczka teraz będę Cię gnębić propozycjami wymianki 🙂 Bój się

    • Joanna Loana pisze:

      Dziękuję! 🙂 Torboholiczka – fajna nazwa 😛 A torba należy już do El, to ja musiałabyś gnębić.
      Chociaż przyznam, że został mi jeszcze kawałek tej dzianiny i zastanawiam się nad uszyciem takiej drugiej dla siostry, bo fajny materiał (rozciąga się na boki, a nie w dół), dość mocny, wzór taki niebrudzący – no prawie idealna na zakupy, wrzucasz ziemniaki i nie ma problemu, że jest od razu do prania. Szkoda tylko, że takiej taśmy już nie mam. A torb na zakupy nigdy za dużo 😉

  3. Z opóźnieniem, ale dziękuje też tutaj, naprawdę wspaniały prezent! Na pewno nie do wymiany i raczej nie na zakupy, chyba że książkowo-filmowe. 😉 Szkoda tylko, że nie miałam tych urodzin przed American Film Festival, bo torba by się nadawała idealnie jako uzupełnienie stylizacji w klimacie lat 50/60. Ale nic straconego, na pewno będę miała jeszcze wiele okazji, żeby się nią pochwalić. No i uśmiałam się z Twojego opisu, jest uroczy! 😉 Jeszcze raz wielkie dzięki!

  4. Torba iście hipsterska 🙂 Byłam obecna przy tworzeniu haftu, ba! byłam jego matką chrzestną! Mulina, którą został wyszyty pochodzi z moich przepastnych zbiorów 🙂 Fajnie, że się na coś przydają 🙂 TORBA – REWELKA! El, jesteś szczęściarą!

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

