Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

38. Scrap na wyzwanie KD „Tyle słońca”

w dniu 7 listopada 2012

Moje drugie wyzwanie na Kwiecie Dolnośląskim i znowu scrap 🙂 Niezbyt udany, ponieważ robiłam go w towarzystwie moich dzieci – które bardzo kocham, ale przyznaję, że przygotowywanie przy nich czegokolwiek jest po prostu niemożliwe. Może jak dorosną będzie mi łatwiej i przestanę np. przyklejać papiery jak najszybciej, ale niekoniecznie tam, gdzie chciałam 😛 Scrapa zrobiłam oczywiście ze zdjęciami swoich ukochanych córeczek (niezbyt dobranymi, ale były to zdjęcia w sumie nie do użycia :P), w końcu to moje małe słoneczka 🙂 I temat prostszy niż wcześniej – mam nadzieję, że i zgłoszeń na wyzwanie będzie więcej. Dziękuję również mojemu DT za pomoc. Serdecznie zapraszam do zgłaszania prac na Kwiecie Dolnośląskim!

 

4 responses to “38. Scrap na wyzwanie KD „Tyle słońca”

  1. Imaginaris pisze:

    Taaak… dzieci to słodycz i gorycz pod tym samym błyszczącym papierkiem, nieprawdaż? Tak na marginesie, to robisz się coraz lepsza w scrapach, tak trzymać! Niech MOC będzie z tobą!

    • joannaloana pisze:

      Dzięki, dzięki! 🙂 Sama widziałaś, że praca z nimi NIE jest najłatwiejsza 😛 Ale mam nadzieję, że za jakiś czas same będą trzaskały takie LO’sy i tylko będę zazdrościć im talentu.
      A ja już jestem po trzech warsztatach z Ibiskiem o robieniu LO, więc pewnie dlatego idzie mi lepiej 😛

  2. Paulina pisze:

    Stanowczo za rzadko pojawiają się tutaj notki!! 😉
    PS. Jak będziesz miała chwilę to zapraszam do siebie po wyróżnienie 😉

    • joannaloana pisze:

      Ha, w Szkicach czekają już TRZY notki, ale ciągle nie mam słońca, żeby porobić ładne zdjęcia albo, tak jak w tej chwili, spędzam czas z młodszą latoroślą i nie mam jak dokończyć pisania -_-‚… bo dziecinka mi ciągle coś klika, jak próbuje się skupić 😦 Nic, może dzisiaj uda się wrzucić ten post z warsztatów, bo przynajmniej mam zdjęcia gotowe (tylko trzeba wyciąć). W kolejce czekają królik i gorset, ale nie mam zdjęć, ale za to będzie torba na zakupy – zdjęcia robione wieczorem, ale coś widać 😛 Dziękuję i lecę zobaczyć wyróżnienie 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

