Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

37. Scrap „Zombiastycznie”

w dniu 2 listopada 2012

Hmm, znowu cały miesiąc przerwy, wstyd -_-‚. Trochę dlatego, że naprawdę prawie żadnej pracy nie skończyłam, a trochę z powodu braku zdjęć – nie zdążyłam sfotografować karteczek i teraz czekam, aż obdarowani znajdą czas i zrobią to za mnie 😛

Udało mi się za to w tym miesiącu zrobić jednego scrapa (jeee, ale mam tempo, nie -_-‚) – na moje pierwsze wyzwanie prowadzone na Kwiecie Dolnośląskim. Wybrałam sobie datę i znalezienie tematu nie było w związku z tym zbyt trudne – bo z czym się kojarzy Hallowen i nasze Zaduszki? No oczywiście, że z trupami 😉 Czyli zombie nasunęły się dość szybko. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to „dziewczęcy” temat, ale co tam, jest zabawny. Jako fanka komedii romantycznej „Wysyp Żywych Trupów” i „Martwicy Mózgu” nie mogłam się powstrzymać. I muszę przyznać, że jestem zachwycona pracą mojej gościnnej projektantki Anias – bardzo akuratnie wykorzystała motyw zombie w swojej zawieszcze na drzwi 🙂 Bardzo również dziękuję mojej drużynie projektantów!

W swoim scrapie wykorzystałam niezbyt udane zdjęcie córek – poruszone, ale akurat pasujące do tematu :). Papiery podarłam, żeby było „nieporządnie”. Literki wycięłam sobie maszynką Zuzy, popsikałam je mgiełkami Katriny i w ogóle nie spodziewałam się takiego efektu O_o Wykorzystałam również digi-stempelka, który przygotowała dla mnie Immo-love – słodkiego zombiaczka z sercem w dłoniach. Samą pracę wykonałam z pomocą Katriny, która mnie ugościła, wypożyczyła materiały i narzędzia – BARDZO DZIĘKUJĘ! Oczywiście od razu zauważyłam różnicę, jaką daje doświadczenie, a co za tym idzie profesjonalizm – Katrina zrobiła scrapa w 1/5 tego czasu, jaki mi zajęła moja praca 😛

W wyzwaniu pomagała mi moja siostra Immo-love, która niestety nie ma bloga, dlatego tutaj zaprezentuję jej pracę – zombiastyczną kartkę 🙂 Bardzo mi się ona podoba. Dziękuję!

 

4 responses to “37. Scrap „Zombiastycznie”

  1. anias pisze:

    Dziękuję za tak miły komentarz pod moją zombistyczna zawieszką :* Zombi to nie mój temat 🙂 ale bardzo lubię wyzwania -właśnie wyzwania rozwijają moją wyobraźnie i motywują do poszukiwania nowych rozwiązań.
    A więc dziękuję tobie za możliwość udziału w tej zabawie 🙂
    Twój skrap jest śliczny, chyba najlepiej prezentuje się na zdjęciu pierwszym 🙂

    • joannaloana pisze:

      Poradziłaś sobie IDEALNIE! Sama nie wpadłabym na tak genialny pomysł, gdzie można wykorzystać motyw zombie, a jeszcze wykonanie – po prostu super 🙂 jeszcze raz bardzo dziękuję!

  2. Paulina pisze:

    Bardzo fajnie wyszła kartka Twojej Siostrze, od razu przyciąga uwagę!

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

