Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

35. Czerwona spódnica dla Kasi

w dniu 1 października 2012

Dawno, dawno temu obiecałam siostrze uszyć spódnicę. Niestety, w Burdach nie znalazłam wykrojów na taki model, jaki chciałaby 😦 Lubi ubrania w stylu gothic-lolita, a w Burdach ja osobiście takiego wykroju jeszcze nie znalazłam (ale też nie mam wszystkich numerów, raptem jakąć małą część :P). Dlatego, żeby przygotować spódnicę przerobiłam model sukienki letniej. Szyłam z weluru, uwielbiam ten materiał, ale przyznam, że szyje się okropnie. I na zdjęciach w ogóle nie widać jego uroku 😛

Spódnica jest na gumkę, tzn. z tyłu jest kawałek tunelu z zaszytą gumką do regulacji. Z przodu oszukane kieszenie, ozdobione wykorzystaną również na dole koronką. Żeby spódnica była szeroka, a jednocześnie odpowiednio się układała, uszyta została z klinów. Docelowo miała być zakładana na halkę, ale niezbyt dobrze na niej wygląda. I niestety, jakkolwiek wizualnie siostrze się podoba, to nie jest dla niej 😦 Bo siostra nosi spódnice biodrówki, więc ten model jest za długi. W związku z tym będę zmuszona przerobić wszystko na sukienkę, ale czekam, aż siostra wybierze, jaką chce górę do niej.

Kolorystyka oczywiście wyszła jaka wyszła… spódnica pierwotnie miała być na święta i miała być z czerwonego weluru i białego futerka. Ale ponieważ kończyłam ją w lecie (w sierpniu, po prostu posta długo pisałam :P), zamieniłam białe futerko na czarną koronkę. No i mamy spódnicę, która stety lub nie dość mocno przyciąga wzrok 🙂

 

2 responses to “35. Czerwona spódnica dla Kasi

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

