Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

33. Madame Rimsky-Korsakov – haftowany obraz

w dniu 12 września 2012

Kilka lat temu dołączyłam do małego grona znajomych z forum, które wspólnie rozpoczęły wyszywanie tego samego obrazu. Dwie z nich już skończyły, mi udało się to dopiero niedawno – w sumie ponad 3,5 roku zajęło mi wyhaftowanie całości.

Trochę informacji o tym, co i jak wyszywałam: oryginalny obraz został namalowany w 1864 r przez niemieckiego malarza Franza Xaviera Winterhaltera, jego tytuł to: Madame Barbe de Rimsky-Korsakov. Na haft krzyżykowy przerobiła go firma GoldenKite. Wyszywałam na kanwie nr 16 lub 18, oczywiście teraz nie pamiętam dokładnie -_-‚. Kanwa oraz muliny kosztowały mnie prawie 200,00 zł – korzystałam z produktów firmy DMC i muszę przyznać, że jestem z nich zadowolona. Do rysowania kratek (bez tego nie umiem sobie poradzić) używałam: mazaka znikającego do haftu (znikł po paru tygodniach -_-‚), mazaka spieralnego do haftu (nie sprał się niestety cały) oraz flamastrów dla dzieci spieralnych (w większości się sprały :P). Wyszywałam przy użyciu różnej wielkości tamborków – jak widać nie pozostawiły one śladów i zagięć. Boków kanwy poza obrazem nie udało się całkowicie sprać, ale ponieważ będą one zakryte to nawet nie próbuję ich wybielać 😛

Docelowo obraz zostanie naciągnięty na ramę i oprawiony, ale ponieważ jest to duży koszt, to zajmie mi chwilę czasu 🙂 Na zdjęciach pokazane są: przód , tył i fragment haftu:)

EDIT z 02.04.2014.

Madame jest już oprawiona – naciągnięcie, pleksi zamiast szyby oraz rama kosztowały mnie 130 zł, co nawet nie jest dużą ceną. Brat powiesił już obraz na ścianie, niestety światło jest tam bardzo słabe, dlatego wklejam zdjęcia oprawionej Madame zrobione przed powieszeniem 😛

LOANA_Madame_oprawiona

6 responses to “33. Madame Rimsky-Korsakov – haftowany obraz

  1. Kasiek pisze:

    piekne. Jeju zazdroszcze cierpliwosci. Piekne, naprawde brak mi slow z podziwu 🙂

  2. Fanturia pisze:

    Rooobi wrażenie 😀 Chyba będę musiała przeprosić się z moją. A kanwę miałaś 16′.

    • joannaloana pisze:

      Dziękuję za informację, poprawię 🙂 Wydawało mi się, że raczej 18, bo coś kojarzyłam, że Ty wyszywałaś na 20, ale mogłam się pomylic. I zgadzam się, robi wrażenie, cieszę się, że już ją skończyłam 😛 Dużo Ci jeszcze Twojej zostało?

      • Fanturia pisze:

        Na 18-tce to ja wyszywam. A raczej będę niedługo. Ile mi zostało, to lepiej nie mówić, ale ostatnie „dzieło” skończyłam 😉

  3. Krulik - Anna pisze:

    Asiu, dopiero teraz zobaczyłam i normalnie pełen szacun 🙂 przepiękne!

  4. Paulina pisze:

    Brak mi słów by opisać mój podziw dla Twojej osoby. Tyle pracy, cierpliwości i samozaparcia ile w to włożyłaś, to nawet sobie nie potrafię wyobrazić. Niesamowite dzieło!

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

