Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

32. Saszetka zapachowa z wyszywaną pomarańczą.

w dniu 4 września 2012

Saszetka powędrowała już do nowej właścicielki jako prezent, w związku z czym mogę opublikować jej zdjęcie 🙂

Jeszcze w czasie ciąży z pierwszą córką wyszyłam sobie saszetkę zapachową do samochodu – nie przepadam za chemicznymi zapachami do aut, chciałam mieć coś bardziej „naturalnego”. Na czarnej kanwie wyhaftowałam pomarańczę z kwiatem, w środek włożyłam proszek z zapachem (kupiony w sklepie, taki woreczek papierowy do zawieszenia w szafie – oczywiście otworzyłam woreczek i został mi proszek ze środka do wykorzystania :P) i takie coś powiesiłam sobie na skrzyni biegów 🙂 Co jakiś czas wkraplam na saszetkę parę kropel olejku pomarańczowego i mam piękny zapach w aucie. Użyłam czarnej kanwy, żeby nie widać było plam z olejku. Koleżance bardzo spodobał się ten pomysł i zażyczyła sobię podobną – na zdjęciach widać efekt. Wersja dla koleżanki ma inny obrazek, bez kwiatka, ale za to bardziej symetryczny i jest wypełniona „wypełnieniem do zabawek” :). Saszetkę pomogła mi zszywać Zuza, za co bardzo jej dziękuję 🙂

One response to “32. Saszetka zapachowa z wyszywaną pomarańczą.

  1. Eve pisze:

    Tą nową właścicielką jestem ja, a saszetka zdobi mój pokój! Jeszcze raz gorące podziękowania dla Loany i Zuzy:)

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

