Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

25. Kartka doniczka dla Beatki

w dniu 11 lipca 2012

29 czerwca po raz ostatni spotkałyśmy się z naszą pracową koleżanką Beatką – od 01 lipca już już nie jest pracownikiem firmy :P.  Wyjechała daleko od nas i w piątek żegnałyśmy się z nią w klubie. Dziewczyny przygotowały bardzo zabawny prezent – „drugą Beatkę” z balonów, a ja miałam za zadanie przygotować karteczkę. Wybrałam model karteczki-doniczki – specjalnie po to, żeby Beatka na nowy dom miała chociaż jednego kwiatka ;). Wykorzystałam papier z Lidla oraz gotowe kwiaty, oczywiście nie pamiętam z jakiego sklepu :(. Całkiem ładnie kolorystycznie to wyszło. Beacie też się podobało – mam nadzieję, że będzie dbać o kwiatka i nie zwiędnie jej ;).

2 responses to “25. Kartka doniczka dla Beatki

  1. Chanderella pisze:

    Bardzo ciekawa karteczka 🙂 Nie wiem czy pamiętasz, ale robiłysmy razem LO na warsztatach u Ibiska 🙂

  2. Fanturia pisze:

    Fajne są te doniczkowe kartki. I bardzo ładnie ci wyszło.

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

