Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

23. Kartka z okazji Dnia Ojca

w dniu 9 lipca 2012

Czas mija, mija, a u mnie nic się nie dzieje na blogu. Nie dlatego, że nic nie robię, ale z powodu małej ilości skończonych prac. Oraz z powodu wyjazdu aparatu na urlop, z moim mężem oczywiście :P. Ale mąż i aparat już wrócili i mogę pokazać prace wykonane w połowie czerwca.

Najpierw prościutka kartka-koperta. Tzn. nie znam jej profesjonalnej nazwy, nazwałam ją koperta, ponieważ w taki sposób mi służyła. Do środka nie włożyłam pieniędzy, tylko bilet na koncert Queen 🙂 Kartka została zrobiona na wyzwanie tęczowe na ScrapPasji, ale niestety, nie zdążyłam jej na czas obfocić 😦 Mówi się trudno.  Wykorzystałam do jej wykonania papier z zestawu Spring Fest Pad, zwykły zielony papier, gazetę ze zdjęciem drzewa oraz perełki w płynie 🙂 Niedużo, efekt też nie powalający, ale koniczynki przyniosły szczęście i Tato bardzo dobrze bawił się na koncercie 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

