Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

22. Niebieska karteczka dla Karolinki.

w dniu 2 czerwca 2012

W ostatni poniedziałek odwiedziłam Krulika i tak się napatrzyłam na scrapy, że pomimo nawału pracy i innych obowiązków MUSIAŁAM coś zrobić. Usiadłam o 23 w nocy i w dwie godziny stworzyłam karteczkę. Jest to kartka na piąte urodziny córki koleżanki, Karolinki – co prawda impreza będzie dopiero w lipcu, ale nie szkodzi, raz coś zrobiłam przed terminem :P.

Od jakiegoś dłuższego czasu przygotowywałam się psychicznie na zrobienie pracy na wyzwanie w Scrap Pasji „Barwy Tęczy”. Do pierwszego etapu miałam już nawet papiery, ale z powodu wyjazdu nie udało mi się zdążyć w terminie, drugi etap pożegnałam po powrocie, tyle było zaległości do nadrobienia. Stwierdziłam jednak, że trzeci etap już muszę zaliczyć. I ta karteczka powstała również z myślą o wyzwaniu. Miałam z nią spory problem, ponieważ jako osoba początkująca posiadam mało materiałów ze sklepów, ze Scrap Pasji to akurat dwa komplety papierów tylko, w którym żaden nie był w kolorze niebieskim -_-‚.  Byłam zmuszona użyć inny kolor i dlatego zwierzątka zostały wykonane z papieru z serii Back to Basics z białymi kropkami na różowym tle 😛 

Przy pracy użyłam stempelków (tak, te zwierzątka to stempelki były, ale nie mam niebieskiego tuszu, wiec użyłam bladoniebieski i musiałam poprawiać flamastrem, żeby było widać cokolwiek :P), wstążki i pasków do quillingu odkupionych od Rudego Kota, a Zuza pomogła mi w wykończeniu pięciu kółek i oddała mi swoje kryształki 🙂 Dziękuję również Zuzie za zrobienie zdjęć. Papier użyty jako tło kartki pochodzi z Lidla.

Podsumowując, zgłaszam kartkę na wyzwanie Scrap Pasji „Barwy Tęczy” Niebieski 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

