Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

21. Pudełko torcik na ślub Gosi :)

w dniu 30 Maj 2012

Po wykonaniu ostatnio pudełka-torcika dla Usako w postaci kawałka tortu weselnego postanowiłam stworzyć ponownie taką pracę na ślub znajomej Gosi 🙂 Ślub odbywał się w poprzednią sobotę w USC, a tym razem nie chciałam robić wszystkiego na ostatnią chwilę, w związku z tym samo pudełko wykonałam na czwartkowym spotkaniu u Zuzy. Ale oczywiście życzeń już nie przygotowałam, więc pisałam je na szybko w sobotę rano i z tego wszystkiego spóźniłam się na autobus, a tym samym na ślub -_-‚.

Pudełeczko było opakowaniem na słodycze, wyszło wg mnie mniej „weselnie” niż to poprzednie, nie wiem, czy to nie kwestia użytego papieru (niestety, nie znam nazwy). Kolory na zdjęciach mimo światła dziennego nie wyszły zbyt dobrze – dół jest jasnoróżowy, a góra jasnofioletowa (ten sam papier, dwustronny). Przy brzegach i kwiatkach bawiłam się tuszami, ale nie wyszło mi tak, jak planowałam – nie szkodzi, ciągle się w końcu uczę 🙂 Coraz bardziej przekonuję się do ćwieków – nie tylko fajnie wyglądają, ale i dobrze trzymają kwiaty. I bardzo chciałabym się kiedyś dorobić takiego dziurkacza brzegowego wycinającego koronkę – w tym przypadku korzystałam z wydziurkowanych na spotkaniach materiałów, ale wolałabym mieć możliwość przygotowania takiego wykończenia w domu. Klejowi w tej pracy udało się trochę wyeksponować (nie cierpię tej malusiej końcówki w Magicu… ale z tej dużej to mi zawsze za dużo wylatuje na papier), na szczęście nie widać za bardzo.

Ciekawe, jakie następne pudełko mi wyjdzie?

2 responses to “21. Pudełko torcik na ślub Gosi :)

  1. Iwona pisze:

    Hei
    bardzo podoba mi sie to pudelko w ksztalt kawalka tortu , szukam i szukam inspiracji na party komunijne mojego syna tzn chcialabym zrobic ok 40 sztuk takich kawalkow by moc w nie wlozyc maly upominek-podziekowanie dla gosci…
    Mam bardzo wielka prosbe abys pokazala mi w jaki sposob sie go robi , z gory bardzo dziekuje
    pozdrawiam Iwona

  2. joannaloana pisze:

    Witaj! To pudełko zostało zrobione z gotowego wzoru, osobno dół, osobno góra, który dostałam kiedyś na spotkaniu Kwiatu Dolnośląskiego. Przyznam, że nie mam pomysłu, jak pokazać taki szablon, ja go po prostu przerysowałam. Napisz mi proszę, jak mogę Ci pomóc – czy np. zdjęcie wystarczy?
    Przepraszam też za opóźnienie w odpowiadaniu, urlopuję się właśnie u rodziny na wsi 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

