Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

20. Kartka doniczka na Dzień Matki :)

w dniu 30 Maj 2012

13 maja odbyło się kolejne spotkanie Kwiatu Dolnośląskiego, na którym jak zwykle świetnie sie bawiłam. Wikucha uczyła nas jak wykonać kartkę-doniczkę, którą postanowiłam wykorzystać jako prezent dla Teściowej z okazji Dnia Mamy. Mogłam również na żywo obejrzeć, jak z takimi zadaniami radzą sobie profesjonaliści – kartki Ibiska i Wikuchy powstały szybko, a były naprawdę efektowne. W ogóle wszystkie kartki mi się podobały – w końcu kto nie lubi kwiatów? 🙂

Moja kartka wyszła dość dziecinnie – może z powodu kolorów, które użyłam? Miało być kolorowo, ale chyba trochę przesadziłam 😛 Samą kartkę wykonuje się dość szybko, najwięcej czasu zajął mi dobór papieru na doniczkę oraz wykonanie kwiatków – korzystałam z podziurkowanych na wcześniejszych spotkaniach płatków, ale wybór „jaki kolor do czego i gdzie wkleić”  był naprawdę ciężki. Mimo wszystko jestem zadowolona z pracy, jak na mnie wyszła całkiem czysta (ja i klej bardzo się lubimy, zwykle klej lubi się eksponować na moich pracach i jest wszędzie ;)) i myślę, że Teściowej się spodobała. Niestety nie miałam możliwości sprawdzenia, ponieważ zawoził ją mój mąż, ja w sobotę bawiłam się na Festynie Osiedlowym (jako osoba pomagająca przy organizacji, więc musiałam być :)).

Na spotkaniu była również moja siostra Kasia, która wykonała autorską kartkę z różami – nie mogę się doczekać, kiedy ją skończy, bo już wyszła bardzo ładna.

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

