Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

19. Pudełko torcik dla Usako.

w dniu 16 Maj 2012

Na moim drugim spotkaniu z Kwiatem Dolnośląskim dostałam od jednej z uczestniczek szablon na pudełko w kształcie kawałka tortu. Muszę przyznać, że kiedy zobaczyłam, jak Ayeeda wykonała takie pudełko byłam nim oczarowana… sama chciałabym umieć takie zrobić. Oczywiście moja próba nie wyszła nawet podobna do pracy Aidy, ale nie szkodzi, może kiedyś się uda 😛

Pudełka zrobiłam jako opakowanie na prezent na 25 (ale naprawdę 25 :P) urodziny koleżanki Usako. Kojarzy mi się ona z różem, więc nie tylko prezenty (biżuteria i rękawiczki) były różowe, pudełko też musiało mieć taki kolor. Z powodu dodatków wyszedł mi trochę taki kawałek tortu weselnego, ale mam nadzieję, że Usako się podoba i wykorzysta opakowanie jeszcze do czegoś. W pracy wykorzystałam papier Spring Feast Pad oraz kremowy papier wizytówkowy. Bardzo dziękuję Elbereth za poprawienie w programie graficznym zdjęcia, to moja pięta Achillesa te fotografie -_-‚

5 responses to “19. Pudełko torcik dla Usako.

  1. Krulik - Anna pisze:

    Świetny torcik! mam nadzieję, że się obdarowanej spodobał 😀

  2. wikucha pisze:

    moim zdaiem wyszło całkiem niexle jak na pierwszy raz 🙂

  3. joannaloana pisze:

    Dziękuję!
    Ja nadal jestem pod wrażeniem wypukłej ozdoby na pudełku Aidy – będę powoli dążyć do ideału 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

