Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

15. Kwietniowe spotkanie Kwiatu Dolnośląskiego

w dniu 19 kwietnia 2012

W dniu 01.04.2012r byłam na spotkaniu Kwiatu Dolnośląskiego i świetnie się bawiłam. Na blogu KD Krulik poinformowała nas wcześniej, że mamy przynieść ze sobą papier z dodatkami, a na miejcu dowiemy się, co będziemy robić. Okazało się, że „szefowa” przygotowała nam puszki do ozdabiania – super pomysł! Każda wylosowała zestaw i zajęłyśmy się zabawą. Relację ze spotkania możecie znaleźć na blogu KD.

Ja wylosowałam zestaw od Ireny, która zupełnym przypadkiem trafiła również na mój zestaw. Niestety nie wiedziałam, do czego będziemy wykorzystywać papier i  moja kartka nie była sztywna, a co za tym idzie nie nadawała się do obklejenia puszki 😦 Biedna Irena musiała zmienić materiały do pracy, za co ogromnie ją przepraszam. Za to ja byłam zachwycona jej zestawem – piękny i świetnie dobrany. W związku z tym zrobienie z nim puszki to była czysta przyjemność. Moja puszka, którą wykorzystuję w pracy, wygląda tak:

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

