Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

14. Kartki urodzinowe dla koleżanek ze studiów

w dniu 28 marca 2012

Ostatni miesiąc nie był dla mnie płodnym okresem jeśli chodzi o prace twórcze, chyba, że nazwiemy tworzenie CITów i PITów twórczością 😉 Dodatkowo nagminne choroby dzieci i rosnące zaległości nie wpływały na mnie motywująco, w związku z tym nie mogę się pochwalić wieloma pracami.

Na spotkaniach w Centrum Seniora udało mi się zdekupażować jedno jajo oraz wykonać ozdobę z filcu, ale na razie nie mam zdjęć. Na najbliższych zajęciach mamy dekupażować pudełka, jednak dla mnie to zbyt wielkie wyzwanie, myślę, że spróbuję jeszcze raz wykonać po prostu jajko 🙂

Podczas spotkań u Zuzy udało mi się natomiast wykonać dwie kartki na urodziny moich koleżanek ze studiów. Obydwie wysłałam z opóźnieniem, ale liczą się intencje, prawda? 😛

Pierwsza kartka została wykonana z okazji 30 urodzin Eweliny. Ewelina to super babka, która już dawno została moim guru, jeśli chodzi o wychowywanie dzieci i prowadzenie domu w połączeniu z pracą – jest w tym po prostu najlepsza 🙂 Chciałam zrobić delikatną, spokojną pracę i myślę, że nawet się udało. Na przedniej stronie przykleiłam motylki wydziurkowane na ostatnim spotkaniu Kwiatu Dolnośląskiego (dziękuję dziewczynom za papier i dziurkacze :)), ozdobiłam je farbkami oraz perełkami w płynie (super sprawa te perełki, naprawdę polecam). W środku użyłam kawałka pomalowanej farbami serwetki – kolory słabo pasują do całości, ale okropnie mi się podoba takie zestawienie, przynajmniej jest radosne :).

Druga praca to kartka z okazji 29 urodzin Marioli. Też chciałam wykonać spokojną pracę, ale ponieważ wybrałam sobie taki „spokojny papier” z wróżkami, które narzuciły mi kolory… to jakoś wszystko wyszło jak wyszło :P. Kolorystycznie kartka bardzo mi się podoba, bo lubię fioletowy 😛 W środku próbowałam wykorzystać stempelki z literkami i słowo „próbowałam” dobrze oddaje wynik tego, co wyszło – nawet nie zrobiłam zdjęcia dla potomności, bo nie było czego 😦 Zuza pomogła mi przykleić cekiny i udostępniła warsztat do pracy wraz z częścią materiałów, za co ogromnie jej dziękuję!!!

2 responses to “14. Kartki urodzinowe dla koleżanek ze studiów

  1. Krulik - Anna pisze:

    O widzę, że moje motylki się przydały 🙂 Fajny pomysł na ich wykorzystanie.

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

