Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

13. Scrap „Patchwork”

w dniu 28 marca 2012

Na Kwiecie Dolnośląskim dziewczyny ogłosiły bardzo ciekawe wezwanie, pt. „Patchwork”. Bardzo mi się spodobał temat, ale oczywiście żaden pomysł nie wpadł mi do głowy – jednak praca oraz chore dzieci zabierają mi nie tylko czas, ale i wenę 😦 W ostatniej chwili, tzn. jakieś trzy godziny temu postanowiłam jednak zmierzyć się z tematem i wymyśliłam scrapa (w końcu jest najszybszy :P) z pracami Izy, które wykonała w lutym tego roku. Nie jest to wiadomo sztuka przez duże „S”, ale bardzo mi się te rysuneczki podobają i mam do nich sentyment. W związku z tym pozostawię je „dla potomności” w albumie ze scrapami :).

Praca była wykonana z Izą u boku, która bardzo chciała mi pomóc 😛 Na szczęście ograniczyła się do dziurkowania i cięcia swoich karteczek. Scrap nie jest super staranny, ale przyznaję, że klej Magic z cienką końcówką jest okropny w dozowaniu -_-‚. Oczywiście zdjęcia też są do poprawy – nie mam w nocy dobrego światła dziennego ;).

One response to “13. Scrap „Patchwork”

  1. Gosia pisze:

    Cieszę się, że zdążyłaś 🙂 Pomysłowy skrap. Dziękuję za udział w patchworkowym wyzwaniu.

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

