Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

12. Scrap z rybkami „Zarybianie” :)

w dniu 24 lutego 2012

W styczniu tego roku na płocie okalającym dziurę na terenie przeznaczonym na wybudowanie galerii handlowej, obok nowego stadionu na Maślicach, pojawił się napis, który ogromnie mnie rozbawił. Brzmi on „Solosz, kiedy zarybiasz?”. Domyślam się, że błąd w nazwisku jest celowy,  a napis odnosi się do bajorka, które przy deszczach powstaje w w/w dziurze. Zdaję sobie sprawę, że sam napis jest wandalizmem, ale mimo wszystko postanowiłam go sfotografować. I bardzo chciałam to zdjęcie oskrapować. Tak chodziłam z tym pomysłem, chodziłam, aż w końcu Rudy Kot ogłosił na stronie Kwiatu Dolnośląskiego ciekawe wyzwanie. Niestety, moja praca nie spełnia od początku założeń, ale i tak postanowiłam ją zrobić. Przez kilka dni zbierałam materiały i tak oto powstał mój scrap „Zarybianie” :P.

W scapie udział wzięły: gazeta „Twój Styl”, gazeta „Poradnik domowy”, zdjęcie płotu i trochę papierów oraz świecidełka na oczka rybek. Cekinki są z Lidla, skąd pochodzą również papiery i skąd mam otrzymaną w prezencie od męża fajną gilotynę http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_24704.htm, za którą mu bardzo dziękuję!

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

