Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

09. Wyzwanie scrapowe na Kwiecie Dolnośląskim – „Kontrastowo”.

w dniu 8 lutego 2012

Udało się! Zdążyłam zrobić scrapa przed godziną 0:00! A było ciężko, bo i praca, i choroba i dzieci twardo próbowały mi przeszkodzić 😛

To mój pierwszy scrap na wyzwanie 🙂 Ogłosiły je dziewczyny na Kwiecie Dolnośląskim, a zatytułowały „Kontrastowo”, bo głównym elementem tego scrapa jest kontrastowość użytych kolorów. Moja praca została zrobiona bardzo szybko z powodu braku czasu, pomysł miałam oczywiście zupełnie inny (i inne miały być użyte materiały), ale w ostateczności wykorzystałam tylko wycinanki zrobione przez maszynę Zuzy (dziękuję Zuza!) i z tego skleciłam obrazek. Jest mało scrapowy, bo raz, że jeszcze się uczę, dwa, że jakoś wychodzą mi głównie prace odwzorowujące rzeczywistość 😛 Może z czasem uda mi się  nad tym popracować. Użyte kontrastowe kolory to oczywiście czerwony i zielony, na zdjęciu jest Iza w przebraniu Czerwonego Kapturka.

 

 

Teraz idę powalczyć ze zgłoszeniem na blogu :P.

EDIT: udało się, zgłosiłam. Przy okazji obejrzałam prace biorące udział w zabawie i stwierdzam, że ja chyba nie do końca jeszcze łapię, co to jest „scrap” -_-‚… (chociaż jeżyk jest wycięty z gazety :P) Moja praca, nie dość, że mało kontrastowa, to jeszcze taka obrzydliwie poukładana i w ogóle nie atrakcyjna materiałowo 😦 w planach miałam zrobienie bibułkowych kwiatków, ale już się nie wyrobiłam, więc są zwykłe wycinane. Nic, zacznę powoli pracować na tych mapkach, o których wspomniała Krulik, może uda mi się stworzyć coś podobnego do prac dziewczyn 🙂

4 responses to “09. Wyzwanie scrapowe na Kwiecie Dolnośląskim – „Kontrastowo”.

  1. Katrina pisze:

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu. 🙂
    Bardzo piękna i oryginalna praca.

  2. Ayeeda pisze:

    Bardzo ciekawa praca – świetny czerwony kapturek i fajne kontrastowe kolory:) Dziękuję za udział w wyzwaniu:)

  3. immo pisze:

    jakie psycho;p co ty brałaś?

  4. Loana! Praca jest bardzo fajna! Każdy ma swój styl i tego trzeba się trzymać!

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

