Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

05. Zajęcia „Krój i szyj” we Wrocławskim Centrum Seniora

w dniu 25 stycznia 2012

24 stycznia wybrałam się na pierwsze zajęcia pt. „Krój i szyj”, na których miałam nauczyć się tworzenia wykrojów sukien historycznych. Niestety, nie mogłam być na całych, w związku z tym udało mi się tylko zdobyć wykrój w moim rozmiarze na gorset sukni historycznej (niestety, dość nieokreślonej jeszcze :P). Mam nadzieję, że na następnych zajęciach uda mi się zrobić coś więcej.

Tutaj relacja z warsztatów: http://www.seniorzy.wroclaw.pl/index.php/component/content/article/224-w-kady-wtorek-zapraszamy-na-zajcia-z-cyklu-qkroj-i-szyjq-za-nami-spotkanie-powicone-szyciu-sukien-dawnych.html

A tutaj artykuły, gdzie wspomniano o pani prowadzącej zajęcia, Kazimierze Ochlik:

 http://www.otowroclawpowiat.pl/news.php?id=48970 

http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/93979,bajkowe-kreacje-pani-kazi,id,t.html

One response to “05. Zajęcia „Krój i szyj” we Wrocławskim Centrum Seniora

  1. Dorfi pisze:

    No to teraz tylko patrzeć a nas gotowym gorsetem zaskoczysz 🙂

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

