Pudełkowo Loany

Just another page about hobbies :)

4. Kartki na Dzień Babci i Dziadka – część druga.

w dniu 19 stycznia 2012

Stwierdziłam jednak, że mojemu Tacie byłoby przykro, gdybyśmy zrobiły kartki tylko dla Teściów, więc dzisiaj, korzystając z tego, że Ada poszła ciutkę wcześniej spać, przygotowałyśmy kartki dla drugiego Dziadka Izy i mojej Babci 🙂

Znowu ja zajęłam się przodem, a Iza rysowała na karteczkach z tyłu coś dla Dziadzia i Prababci. Podpisała się (z małą pomocą Taty) oraz narysowała schody – to dla Dziadka. Prababci niestety musiałam przyciąć twórczość Izy, bo się nie mieściła na mojej części, ale jest tam narysowany tata, piżamka Izy i dużo literek A oraz I :P.

Karteczka dla mojego Taty z przodu ma drzewko wyklejone listkami z dziurkacza (mój mąż pomagał i dziurkował :)), wycięte z papieru (papier kupiony w Lidlu) skrzaty schowane częściowo w trawie oraz prześliczną sowę, którą przygotowała dla mnie w swojej wspaniałej maszynie Zuza :). Pozwoliła mi tym razem pobawić się w sklejanie oraz podarowała ruchome oczka – ogromnie mi się ta sowa podoba 🙂

Dla mojej Babci, a Prababci Izy nie miałyśmy już tyle czasu na bawienie się, w związku z czym skorzystałam z gotowych motywów – dwóch kwiatów od Zuzy (czy już pisałam, że lubię jej maszynę? 🙂 ) oraz wycinanek z papeterii w ludowe wzory. Dodatkowo wycięłam dziurkaczem brzegi, żeby praca jednak czymść się różniła i żeby był większy wkład Izy, która pomagała mi naciskać dziurkacza 😛

Chciałabym jeszcze raz podziękować Zuzie za wspaniałe motywy, które mogłam wykorzystać na kartkach 🙂

Mam nadzieje, że kartki się spodobają i że uda mi się z Izą popracować jeszcze nad różnymi ręcznymi robótkami.

2 responses to “4. Kartki na Dzień Babci i Dziadka – część druga.

  1. Krulik pisze:

    ta z drzewem jest super! i dzięki za zaglądnięcie do mnie 🙂

  2. joannaloana pisze:

    Mi tez ta z drzewem sie bardziej podoba,bo jest bardziej „autorska”:P Dziekuje!
    A ja na Twoj blog to zagladam ostatnio regularnie. Nie widac tego, bo ja rzadko komentuje. Rzadko komentuje, bo pisanie po kilka razy tego samego, wysylanie i wsciekanie sie, ze znowu ten glupi google chce, zebym zalozyla u nich bloga (a ja nie chce i juz -_-‚) albo jakies problemy z ID czy co tam mi jeszcze sie zdarza, okropnie mnie denerwuja i szybko sie poddaje. Czyli nie udaje mi sie napisac posta.Ostatnio troche nad tym posiedzialam i juz jest lepiej, zwykle po drugiej probie cos sie publikuje 😛

Skomentuj

Zashevka

crafting i szycie...

Vanadian Avenue

Passion, knowledge and desire to create

Red Point Tailor

RPT's Couture Endeavours

Początkowo

To co we mnie najlepsze i twórcze chciałabym pokazać światu

Robótki Stefci

Kocham uczucie tworzenia, więc tworzę:)

